JavaScript

Status
Niet open voor verdere reacties.

xboxtim

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2007
Berichten
216
U heeft JavaScript nodig voor Windows Live ID. Deze webbrowser ondersteunt JavaScript niet of er worden scripts geblokkeerd.

Zie de online Help van uw browser om te achterhalen of de browser JavaScript ondersteunt of om scripts toe te staan.


Wat moet ik dan doen?
 
ten 1e:

welke browser gebruik je?
firefox en IE al eens geprobeert?

dat van de firewall kan juist zijn maar ik denk eerder dat het de browser zelf is die javascript blokkeert
 
@xboxtim:

ik vraag me af waarom ik altijd mailtjes krijg van mensen hier op het forum die mij dan persoonlijk hun vraag stellen :p

Bij mijn weten kan je beter geholpen worden op dit forum omdat er dan meerdere mensen je kunnen helpen...

Ik doe mijn best om te helpen met die problemen maar ik ben ook geen held die alles weet hé en ik denk dat er hier veel mensen zijn die meer over pc's weten dan mij, ik ben maar 16 en probeer eigenlijk gewoon hier ook wat bij te leren :D

---
maar soit, over je probleem dan...

ik denk dan toch dat het aan 1 van je instellingen ligt van IE7.
Voor dat zeker te weten probeer eerst een firefox
wanneer het je dan wel lukt om aan te melden bij hotmail (of voor wat die windows live ID ook is) in firefox ben ik er bijna zeker van dat het 1 van je instellingen is van IE waar het misloopt met IE.

Maar eigenlijk vr
 
@xboxtim:

ik vraag me af waarom ik altijd mailtjes krijg van mensen hier op het forum die mij dan persoonlijk hun vraag stellen :p

Bij mijn weten kan je beter geholpen worden op dit forum omdat er dan meerdere mensen je kunnen helpen...

Ik doe mijn best om te helpen met die problemen maar ik ben ook geen held die alles weet hé en ik denk dat er hier veel mensen zijn die meer over pc's weten dan mij, ik ben maar 16 en probeer eigenlijk gewoon hier ook wat bij te leren :D

---
maar soit, over je probleem dan...

ik denk dan toch dat het aan 1 van je instellingen ligt van IE7.
Voor dat zeker te weten probeer eerst een firefox
wanneer het je dan wel lukt om aan te melden bij hotmail (of voor wat die windows live ID ook is) in firefox ben ik er bijna zeker van dat het 1 van je instellingen is van IE waar het misloopt met IE.


------------------------------
sorry voor de dubbelpost, was eigenlijk bedoeld als aanpassing :p
 
ja met firefox gaat het wel.. mijn IE 7 doet ook raar als ik bijvoorbeeld bij www.mobstar.cc wil inloggen dat gaat niet meer als ik inlog en ik typ de antiscript code in om verder te gaan laadt de site opnieuw.. en ook bij andere spellen kan ik niet met IE 7 inloggen dan reload dezelfde page weer
 
en ik heb ook geprobeerd Javascript te installeren ik heb Java gewoon gedownload en JavaScript 6.1 want ik wist niet wat ik moest downloaden
 
wel wat ik zou doen is ofwel moet je weten welke add-ons je hebt geinstalleerd en deze dan verwijderen (ik zou niet weten welke dat doen want ik gebruik namelijk altijd firefox)

ofwel kan je IE7 een helemaal verwijderen met revo unistaller en dan IE7 opnieuw installeren
 
hoe doe ik dat met die add ons en ik heb IE 7 al eens verwijderd waarom moet ik die revo unistaller daarvoor gebruiken?
 
revo unistaller werkt veel beter dan de unistaller van windows zelf.
deze gaat echt alles gaan verwijderen tot in je register zodat je een clean instal kan uitvoeren van IE
 
ok en welke manier moet ik dangebruiken?? ingebouwd/veilig/gemiddeld/gevorderd?
 
de modus mag je zelf zo wat kiezen...
als je zo zelf wat van pc's afweet en goed weet wat je doet kan je gevorderd kiezen.

anders zou ik voor veilig of gemiddeld gaan
 
omggol7.jpg


wil ik hem deinstalleren krijg ik dit wat is dit nbou weer
 
start je pc eerst eens opnieuw op en probeer het dan nog eens :thumb:
 
ik ben net bezig met avg aant laten scannen en dat super anti spyware ik doe het zo wel
 
avg heeft nog niks gevonden en die superantipyware 328 threads
 
Deinstaleer Explorer helemaal via software en dan windows onderdelen toevoegen of verwijderen, dan dat vinkje voor explorer weghalen, je heb hier wel een Windows XP cd nodig om deze handeling te doen. Als je dit gedaan heb ga gewoon naar software weer eerst tabblad, waar je programma's verwijderd die je ooit heb geinstaleerd heb en vink dat vinkje daarboven aan dat ie alle updates laat zien, en kijk of je nog iets ziet met explorer en deinstaleer het ook.

Als je dit alles heb gedaan instaleer je hem weer opnieuw , dan zet je dat vinkje voor die explorer, bij windows onderdelen toevoegen.

Ik zou dan effe naar de Microsoft site gaan en alle updates downloaden en instaleren,

en geen add ons meer instaleren, ze zorgen alleen voor gezeik. Dat is alleen maar hatelijk.
Okeej sommige kunnen goed zijn, maar dan moet je testen enzow en kijken werkt het, en kost veel tijd. Dus ik zou geen Add-ons meer instaleren, gebruik gewoon je favorieten in explorer en desnoods maak je gewoon snelkoppelingen naar een site op je bureau blad:thumb:
 
ik zelf maak nu gebruik van explorer en firefox, omdat sommige dingen me explorer niet opent, en sommige dingen firefox niet opent zoals plaatjes. Ik zelf vind dat explorer het beste werkt, maar dat komt misschien omdat ik daar ook het handigst in ben. :thumb:

Ik zou gewoon die explorer gebruiken en eens in de zoveel tijd cookies en al die zooi verwijderen wat ingebouwd zit in explorer:thumb:
 
ik heb geen windows xp cd dus wwat moet ik dan doen en wat zijn add ons in godsnaam
 
ja maar voor www.mobstar.cc is firefox beter en handiger en ik heb 23 accounts daar en met
firefox kan ik maar met 1 acc innloggen dus moet ik ook IE gebruiken maar die werkt niet meer als ik inlog reload diezelfde page
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan