JavaScripts doen het niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JiffyX

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2001
Ik heb een programma dat voor sommige functies gebruik maakt van java scripts (met *.js extensie). Sinds enige tijd doet geen enkel script het meer. Ook scripts die ik van elders pluk doen het niet meer.
Steeds dezelfde foutmelding:

"Kan het bestand [volgt pad + naam van het aangeklikte *.js-bestand] (of een van de onderdelen ervan) niet vinden. Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn en of alle benodigde bibliotheken beschikbaar zijn."

Pad en bestandsnaam zijn uiteraard juist want ik heb dat bestand net aangeklikt.

Ik heb het vermoeden dat AdAware iets te ijverig is geweest en iets heeft verwijderd, maar zeker weet ik dat niet, en ik heb van die quarantaine geen backup meer.

Wat ontbreekt er aan mijn systeem om scripts uit te kunnen voeren?

OK bedankt, ik heb W2K met SP4.
Mijn VM java versie is 5.0.3810 (volgens een andere test 1.1.4)
Ook heb ik Sun java 1.4.2 (niet voor mijn browser)

De test op de testpagina gaat goed.

Begrijp ik dat ik toch iets moet herinstalleren om scripts (buiten mijn browser) uit te voeren?

Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd wat op je site staat, voor zover mogelijk, want 3810 kon ik niet herinstallen.
Toen maar SP4 opnieuw gedaan. Ook dat hielp niet.
(Ik krijg trouwens steeds meer pagina's die het niet goed doen (albert.nl, lokatienet.nl), kan toeval zijn maar het is er in elk geval niet beter op geworden. :confused: )

Is er nog iemand die dit probleem met java kent?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan