Bij Leejos's webhebbies op het net (www.leejoo.nl) heb ik een aantal scripts vandaan gehaald die ik in mijn website wilde invoegen. Bij een enkele is dit gelukt, maar bij de meesten krijg ik een foutmelding. Ik voeg ze in met frontpage 2000. Nu is dit ook allemaal erg nieuw voor mij, dus doe ik het niet goed of heeft leejoo zelf een fout gemaakt?
Misschien wil iemand het voor mij proberen: Bijvoorbeeld onder www.leejoo.nl>scripts>backgrounds>woordenregen
Als ik het eerste deel van het script tussen de headtags wil plaatsen gooit fp2000 het vanzelf toch in de <body> Dan verander ik dat in de htmlweergavan van fp2000 met de hand weer terug. Misschien dat de fout hier ontstaat?
groeten, brigje
Misschien wil iemand het voor mij proberen: Bijvoorbeeld onder www.leejoo.nl>scripts>backgrounds>woordenregen
Als ik het eerste deel van het script tussen de headtags wil plaatsen gooit fp2000 het vanzelf toch in de <body> Dan verander ik dat in de htmlweergavan van fp2000 met de hand weer terug. Misschien dat de fout hier ontstaat?
groeten, brigje