Javasript hulp nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wahagn

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
ik zie allemaal mensen die zelf een eigen javascript hebben gemaakt.. en ik wil ook heel graag een javascript zelf maken zonder dingen van andere sites over te nemen. ik heb wel een basis cursus gehad over wat events zijn maarik kan niet zelf een javascript maken(wat ik heel graag wil.) kan kan iemand mij een beetje les geven? en het liefst dat ik het goed begrijp dus niet meteen beginnen met heel moeilijke codes. liefst in de richting van een simpel spel en/of dat ik een javasript maak die de IP adres onthoud.ik zou het graag in javascript hebben en geen html code want daar begrijp bijna helmaal niets van. :confused:

bedankt...alleen ik wil eigelijk zelf een javscript maken maar toch bedankt

spel

kan jij dat mij uitleggen hoe ik heel klein spelletje te maken .. bijvoorbeel: dobbelsteen draait als je zes hebt krijg je een ster tot je vijf steren hebt.

Sorry ik heb zelf niet zoveel verstand van javascript.
Maar als je iets wilt maken zou je er toch iets voor moeten doen.
Vergelijk het eens met het schrijven van een Franse brief. Als je de Franse taal nooit geleerd hebt zal je er weinig van bakken.:thumb:

spel

kan iemand anders me dan helpen en me uitleggen hoe ik een kleine spel kan maken
voorbeeld:je goot dobbelsteen als je zes hebt krijg je een ster en het spel is uit als je vijf sterren hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan