JBL Northridge e60 een aanrader?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iCarl0o

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Hoi iedereen,

Ik heb laatst een platenspeler van mijn vader gekregen en ben nu dus bezig met het sparen van lp's. Nu heb ik redelijk goedkope speakers staan waar dus lang niet het beste kwaliteit uit komt (5 speakers van een oude Panasonic home cinema set). Wel heb ik er een mooie versterker bij waar ik erg tevreden mee ben. Een Sony str-dh520*. Er zit ook een goedkope subwoofer bij namelijk de Hyundai Multicav 10"**. Verre van de beste subwoofer maar aangezien het op m'n slaapkamer staat doet hij het prima.

Nu zit ik er dus aan te denken om de oude Panasonic speakers te vervangen met de JBL Northride e 60. Ze zijn qua prijs niet de duurste maar de reviews op internet zijn niet slecht. Heeft iemand ervaring met de speakers en wat vinden jullie er dan van? Of heeft iemand nog een andere aanrader? Alles is welkom zolang de prijs niet te hoog is :d

Alvast bedankt!!

*https://www.sony.nl/support/nl/product/STR-DH520
**http://www.electronic-star.nl/Hyundai-Multicav-25cm-actieve-home-cinema-subwoofer-zwart-120W_i369.htm?gclid=COXI7cWTncoCFUZAGwoddNwDCA

Laatst bewerkt:
Het is moeilijk om te adviseren welke speaker jou het beste in de oren klinkt.
Luidsprekers kopen doe je met je eigen oren, je zult moeten luisteren naar de speakers die aangeboden worden.
Neem een cd'tje mee met jouw muziek dr op en ga luisteren is mijn advies.

Dankjewel voor je reactie.

Ik zou ze graag ergens willen beluisteren maar er zijn bij mij geen winkels in de omgeving die deze speakers te koop hebben staan.
Daarom vraag ik het hier. Ik snap dat iedereen zijn smaak anders is. Het gaat mij er meer om of de speakers (erg) vervormen wanneer het geluid harder gaat en dat soort dingen.

mm, het is vaak de versterker die gaat vervormen ... gezien jouw versterker acht ik de kans klein dat dat de storende factor is ..
Als je echt 'disco volume' wilt gaan draaien, redt je het met deze ook niet, ondanks dat ze best hard kunnen. Daarvoor heb je andere speakers voor nodig (en dan noem ik de Bose 802 (met controller) heel voorzichtig)

EDIT : Misschien dat een lokale (Expert bijv) winkel wat (anders) heeft staan ..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan