Jdbgmgr.exe opnieuw erop zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

D@nny

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
897
Hoi,

Mijn schoonbroer stuurde laatst een Hoax ivm bovenstaand bestand, ik heb hem toen laten weten dat hij dat helemaal niet mocht verwijderen maar daarmee was ik te laat.

Nu is mijn vraag, heeft hij dit bestand echt nodig en zou ik het ook gewoon van mijn pc mogen kopiëren naar zijn pc? Ik heb via Microsoft wel ergens een link gezien hoe je het bestand kon terug krijgen maar dat was in mijn ogen nogal ingewikkeld althans het leek ingewikkeld. :rolleyes:

Dus de vraag is, mag het gewoon gekopieerd worden van mijn pc naar de betreffende map op zijn pc?

Ook zegt hij sinds hij dat heeft proberen te verwijderen zijn startpagina telkens wordt veranderd naar de map waarin het bestand stond, nl. C:/Windows/system32, kan dat daaraan liggen? Hij draait norton 2003 dus lijkt het me straf dat het een ander virus zou zijn of zou het spyware zijn? Ga hem er morgen trouwens Spybot opzetten. Iemand nog suggesties???

Alvast bedankt,
 
in Nederland noemen we dat een ZWAGER, maar fijne familie heb jij;)

http://www.helpmij.nl/forum/search....d=272919&sortby=lastpost&sortorder=descending

hier staan diverse topics ff rustig lezen

vooral deze van mister virus SALDOS


Indien hij 98/ME heeft, dan moet hij virtual machine even installeren. Indien hij XP heeft, dan hoeft hij helemaal niets te doen. Hij wordt door Xp automatisch terug gezet.

Voor een uitgebreide lijst van alles hoazen zie:

http://www.sarc.com/avcenter/hoax.html


__________________

Groetjes van Saldos :)
 
Laatst bewerkt:
Opgelost

Hoi,

Ik was deze vraag wat uit het oog verloren maar het probleem is ondertussen wel opgelost. Hij draaide Windows 2000, ook dit besturingssysteem zet het bestand telkens automatisch terug. Dus dat hoefde ik zelf al niet te doen. :)

Dat zijn startpagina telkens veranderde lag volgens mij aan een of ander spyware-programma. Ik heb op de laptop Spybot geïnstalleerd en laten lopen en daarna al het overtollige verwijderd en van toen af bleef zijn startpagina juist ingesteld.

Bij deze nog bedankt voor jullie antwoorden,

nb: ik blijf hem toch schoonbroer noemen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan