jdbgmgr.exe - Virus of niet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Freya
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Freya

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2002
Hello,

Ik kreeg vanmorgen een "viruswaarschuwing"waarvan
ik niet zeker weet of het hier een nepwaarschuwing betreft of een echte virus onder de naam jdbgmgr.exe

Indertijd had ik toen ook het bestand Sulfnbk.exe verwijdert, en nu zou ik het wel eerst zeker willen weten,
vóór ik het verwijder uit de prullebak !

Thanks ! Freya.

Zou je alsjeblieft de zoekfunctie eens willen gebruiken?:o
Er staan inmiddels wel 100 topics over dit onderwerp op het forum...:evil:

Hallo, Freya hier terug...

Masera, Dank voor het vlugge antwoord!

Z-Dragon, Ik heb de les begrepen......zal niet meer gebeuren..........begrijp de ergernis !Het enige excuus is dat ik niet zo thuis ben op forums ! SORRY!

Geplaatst door Freya
Z-Dragon, Ik heb de les begrepen......zal niet meer gebeuren..........begrijp de ergernis !Het enige excuus is dat ik niet zo thuis ben op forums ! SORRY!

:) :D :thumb: :love: :rolleyes:

Freya,

Dit probleem valt makkelijk op te lossen in de toekomst:

Geloof nooit in een virus waarschuwing die via je email binnen komt, die van vreemden of van vrienden komt.

Ik heb zelfs vrienden die systeem beheerders zijn en die er zelfs in trappen in hoaxen en die het dan doorsturen. Dus vertrouw niemand met dat soort dingen.

Vertrouw gewoon op je virus scanner en check regelmatig ook op helpmij bij waarschuwingen en daarnaast kun je je op een nieuwbrief abonneren van software bedrijven. Je krijgt dan van hun de virus waarschuwingen via email.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door saldos
Geloof nooit in een virus waarschuwing die via je email binnen komt, die van vreemden of van vrienden komt.
Dat lijkt me een wijze opmerking, en daarmee gaat deze op slot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan