Je lijst met Veilige afzenders is vol.

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Ik krijg de volgende tekst als ik een veilige afzender wil toevoegen:

Je lijst met Veilige afzenders is vol. Als je afzenders wilt toevoegen, moet je er eerst een aantal verwijderen tot je minder dan 250 Veilige afzenders hebt.

Mijn vraag is: hoe doe je dat??? ik zou niet weten hoe ik meer dan 250 veiliege afzenders kan hebben

Gezien de hoeveelheid vermoed ik Hotmail. Heb het zelfde probleem al een tijd, moet nodig eens opruimen in die lijst.

Oh dit probleem is simpel verholpen.

Ga eerst naar www.hotmail.com (Dit heeft tevens niets met Windows Live Mail te maken, maar meer met je hotmail account).

Daarna log je jezelf in en dan krijg je de startpagina te zien.

Daarna klik je aan de rechterbovenkant (in de nieuwe versie) op "opties" en daarna krijg je een uitklapbaar venster en klik je op "meer opties", aangenomen dat je hotmail account in het Nederlands is.

Nu kom je op een nieuwe pagina en zie je "Ongewenste berichten" heel groot, daaronder zie je: "Veilige en geblokkeerde afzenders", klik op "Veilige en geblokkeerde afzenders".

Nu kom je op een nieuwe pagina en klik je op "veilige afzenders".

Nu kom je op een nieuwe pagina en hier moet u even wat "veilige afzenders" verwijderen die niet meer van toepassing zijn.

Dat doe je door een "veilige afzender" te selecteren en dan te klikken op "Uit lijst verwijderen".

Laat het me weten als het niet lukt.

PS: Zoals de anderen beweren dat het aan je aantal contactpersonen ligt is onjuist.

Met vriendelijke groeten,

dishwasher

Laatst bewerkt:
Oh dit probleem is simpel verholpen.

Ga eerst naar www.hotmail.com (Dit heeft tevens niets met Windows Live Mail te maken, maar meer met je hotmail account).

Daarna log je jezelf in en dan krijg je de startpagina te zien.

Daarna klik je aan de rechterbovenkant (in de nieuwe versie) op "opties" en daarna krijg je een uitklapbaar venster en klik je op "meer opties", aangenomen dat je hotmail account in het Nederlands is.

Nu kom je op een nieuwe pagina en zie je "Ongewenste berichten" heel groot, daaronder zie je: "Veilige en geblokkeerde afzenders", klik op "Veilige en geblokkeerde afzenders".

Nu kom je op een nieuwe pagina en klik je op "veilige afzenders".

Nu kom je op een nieuwe pagina en hier moet u even wat "veilige afzenders" verwijderen die niet meer van toepassing zijn.

Dat doe je door een "veilige afzender" te selecteren en dan te klikken op "Uit lijst verwijderen".

Laat het me weten als het niet lukt.

PS: Zoals de anderen beweren dat het aan je aantal contactpersonen ligt is onjuist.

Met vriendelijke groeten,

dishwasher

TOP! het werkt BEDANKT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan