• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

je waarde in de formule plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roeijoen

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2012
Berichten
26
beste lezers,

Ik heb het volgende probleem ik moet een klein intern database maken in excel. het is een artikelbeheer die iedere keer dat ik een nummer invoer dat onthoud bij de desbetrevende fabrikant. Nu heb ik het wel voorelkaar gekregen doormiddel van horizontaal zoeken het de goede waardes te krijgen, maar nu moet ik mijn nieuwe waardes weer opslaan in de desbetreffende cel.

dus als het waren ik haal zoekend via A4 de fabrikant binnen dit nummer komt in kollom E en kollom H te staan dan wil ik mijn laatst gebruikte nummer weer opslaan in kollom H maar dat is een formule voor horizontaal zoeken.

Hoop dat jullie het een beetje begrijpen. en anders als er vragen zijn hoor ik ze graag.
 

Bijlagen

  • Artikelbeheer systeempje 2.rar
    50,8 KB · Weergaven: 23
Hallo,

Als ik je goed begrijp, wil je in dezelfde cel zowel een waarde als een formule opslaan. Dat kan niet, het is òf de waarde, òf de formule.

Kees
 
Nou eigenlijk wat ik wil doen is de waarde die ik intype dat die netjes op de juiste plek word gezet in de tabel die ernaast staat.
 
Ik weet even niet hoe ik dat op moet lossen, misschien iemand anders.

Kees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan