Jemig dat 404Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Zit ik in magento admin panel een nieuw product aan te maken krijg ik zo'n error
voor zowel mijn pagina als admin gedeelte

Zoek ik op wat het kan zijn
http://www.fabianoricci.org/?p=102

Maar als ik iets wijzig krijg ik nog meer foutmeldingen

Wie kan me helpen die 404 error te laten verdwijnen.. ik heb geen idee waarom ik opeens een error krijg
het werkte namelijk

De foutmelding Error 404 of Not Found (niet gevonden) is een van de HTTP-statuscodes. Dus dan klik je waarschijnlijk ergens op dat niet meer werkt o.i.d.

Beste

Hierbij hartelijk dank

Maar niks werkt www.mijndomain.com en /admin gedeelte niet

ik heb ergens gelezen dat het een database fout kan zijn, wat de meest lochische verklaring kan zijn

ik was namelijk bezig een nieuw add product en waarschijnlijk is het mis gegaan
http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/8881/

Toch alles gedaan niks veranderd
kent u magento en weet u welke tabls ik moet resseten?

Graag advies

volgens mij is dit het

Be sure to set up store view: On System -> Menage Stores set up Website Name, Store Name and Store View Name - I tested and when I don’t set the Store View Name and click Save, next what I saw was 404 page not found

If You have that problem go to table core_website on the database and set default_group_id=1 for website_id=1.
Delete all cache on /var/cache
I also set value="0" to all entries on table core_cache_option to disable the cache (I don’t know is this required, but… ) Remember to enable caching on System->Cache Management

No reinstall required

Tested on version 1.4.1.1

Het probleem is...
If You have that problem go to table core_website on the database and set default_group_id=1 for website_id=1.
Delete all cache on /var/cache
I also set value="0" to all entries on table core_cache_option to disable the cache (I don’t know is this required, but… ) Remember to enable caching on System->Cache Management

Dit zie vet gedrukte tekst

ik heb waarde veranderd maar dat is het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan