Jetico personal firewall 1.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

DFS

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2001
Berichten
49
Heeft iemand ervaring met Jetico personal firewall. Ik heb dit programma net geïnstalleerd, een beetje dom, want ik weet niet hoe het werkt.
En ik kan 'm niet verwijderen via mijn configuratiescherm -> software verwijderen (foutmelding!).
Wat kan ik doen?
 
Wil je em werkelijk weer verwijderen?

Er zijn twee manieren. Nogmaals installeren en dan proberen te verwijderen. Dat is het veiligst.

De tweede manier is via start/uitvoeren/regedit gaan.
Linksboven klik je aan en je maakt een kopie van je register. Zo kun je altijd nog terugvallen mocht er iets mis gaan.
Nu tik je de naam in en gaat zoeken. Vindt hij wat dan verwijder je. En opnieuw zoeken. Hoe groot deze firewall is weet ik niet maar je kunt er een aardig tijdje mee zoet zijn.

Als je toch een firewall wilt hebben neem dan ZoneAlarm. Zit simpel in elkaar en iedereen weet wel waar je het over hebt.
 
Als het niet lukt zoals Elisa in eerste instantie voorstelde, probeer het dan in de veilige modus.
 
Ja, inderdaad lslaats, en dat doet me aan het volgende denken. DFS, heb je de firewall wel uitgeschakeld in de systray? Zo ja, kijk eens bij taakbeheer. Lopen daar misschien nog processen die je herkent als van Jetico? Daardoor zou je ook niet kunnen verwijderen.
Ook kun je nog kijken bij..........start/uitvoeren/msconfig/opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan