Hallo Allemaal,
Het is al weer even terug na mijn laatste post.
Dit is mijn vraag. Ik heb een simpel analytics scriptje gemaakt welke de bezoekers telt.
Nu wil ik over een periode van 30 dagen de bezoekers uitrekenen. Dit is wat ik heb:
Tables:
analytics(id, datum, tijd, browser, ip referer)
analytics_dates(dag) met elke datum van de jaren 2014 t/m 2030.
De eerste query:
[SQL]SELECT datum, COUNT(datum) AS bezoekers FROM analytics WHERE datum > '2015-08-01' AND datum < '2015-09-01' GROUP BY datum[/SQL]
Nu krijg ik hier keurig een lijstje met bezoekers uit, met 1 probleem: de dagen dat er geen bezoekers waren, worden weggelaten.
Nu is mijn plan om de table analytics_dates te joinen, zodat deze data wel worden meegenomen.
Na heel veel googlen kom ik er nog steeds niet uit.... HELP!
Mvg. Roben.
Het is al weer even terug na mijn laatste post.
Dit is mijn vraag. Ik heb een simpel analytics scriptje gemaakt welke de bezoekers telt.
Nu wil ik over een periode van 30 dagen de bezoekers uitrekenen. Dit is wat ik heb:
Tables:
analytics(id, datum, tijd, browser, ip referer)
analytics_dates(dag) met elke datum van de jaren 2014 t/m 2030.
De eerste query:
[SQL]SELECT datum, COUNT(datum) AS bezoekers FROM analytics WHERE datum > '2015-08-01' AND datum < '2015-09-01' GROUP BY datum[/SQL]
Nu krijg ik hier keurig een lijstje met bezoekers uit, met 1 probleem: de dagen dat er geen bezoekers waren, worden weggelaten.
Nu is mijn plan om de table analytics_dates te joinen, zodat deze data wel worden meegenomen.
Na heel veel googlen kom ik er nog steeds niet uit.... HELP!
Mvg. Roben.