Joint Task Force - Probleem - Hulp gevraagd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ApacheHunter

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2006
Berichten
45
Hoi,

Ik heb Joint Task Force gekocht en geïnstalleerd enzo... maar hij werkt niet. Bij starten krijg ik alleen "De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen." Nou dat laatste heb ik dus gedaan maar ik krijg nog steeds hetzelfde.
Weet iemand wat ik zou kunnen doen? Alvast bedankt!

Mijn pc:
Windows XP
Pentium 4 1,9 GHz
GeForce 4 MX440
512 MB RAM

Overigens heb ik, omdat m'n pc niet meer zo goed werkte, Windows XP helemaal opnieuw geïnstalleerd. Misschien heb ik bepaalde dirvers niet geïnstalleerd? (De soundcard van Sweex misschien?!)

Ik zou het echt heel erg op prijs stellen als iemand me kan helpen. €44,99 voor een spel dat niet werkt, is toch veel geld!

(Je mag ook per e-mail antwoorden: kevinschepers@home.nl)
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Het kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij is je GPU niet goed genoeg (je graphics card).

De ondersteunde kaarten zijn:

GeForce(R) 4 Ti Series
GeForce(R) FX 5900 Series
GeForce(R) 6600 Series
GeForce(R) 6800 Series
GeForce(R) 7800 Series
GeForce(R) 7900 Series

(bron: http://www.jointtaskforce.com/)

Volgens mij valt die van jou hier niet onder, maar ik kan het fout hebben.

Cheers,

D
 
Laatst bewerkt:
Ja dat zou misschien kunnen, maar krijg je dan zo'n dergelijke foutmelding als ik zei? Wel bedankt!
 
Hi,

Ja, je hebt gelijk wat die foutmelding betreft, je zou denken dat de setup van het spel dan aangepast zou moeten worden of iets dergelijks.

Ik ben er niet 100% zeker van of die kaart van jou nou wel of niet ondersteund wordt, maar ik denkt het niet.

En stel dat hij wel ondersteund word, dan nog vraag ik me af of het de moeite waard is, aangezien ze op de website stellen dat voor de recommended settings (als je zonder gezeur van het spel wil genieten) je het volgende nodig hebt:

GeForce(R) 6800 or equivalent DirectX(R) 9 compliant video card with hardware T&L and pixel shader 2.0 support

De 6800 is zelfs op dit moment nog een goede mid-range card (voorzover ik weet), en die van jou was twee jaar terug als low-range, spijt me dit te moeten zeggen.

Een goede mid-range graphics kaart is niet zo duur tegenwoordige by the way.

Maar ja, eerst maar eens zien of ik gelijk heb en hij inderdaad niet ondersteund wordt ;) Hopen dat iemand anders eens een licht zal schijnen.

Cheers,

D
 
Het zal toch niet zo zijn dat mijn processor niet goed genoeg is hè?! Nouja ik hoop dat iemand weet wat die foutmelding betekent, voordat ik überhaupt ga denken om iets nieuws aan te schaffen. Overigens heb ik in mijn notebook (Acer Aspire 5020) een ATI Radeon X700 128MB grafische kaart, maar de processor is daar natuurlijk minder. Maar zou JTF toch daarop kunnen lopen? Als ik hem daarop installeer krijg ik trouwens de melding dat er te weinig ruimte op de schijf is om hem te installeren ondanks dat er veel meer dan de vereiste 5GB vrije ruimte is...

Begrijpt iemand het nog?! Help me alsjeblieft! :)

Nog bedankt voor je reacties Daan!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan