joke_burst.A

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat had ik dus al gelezen op de link die ik hierboven geef.
maar mijn vraag is hoelang het duurt voor die button zichtbaar wordt.

Als jij op yes geklikt hebt dan zou het niet meer terug komen.
tenminste zo lees ik het.

jaaaaahaaaa maar (v0or de derde keer) er valt niets op yes te drukken omdat ik nog steeds die popup met die keuze niet op mijn scherm gehad heb.
Is dat nou zou moeilijk te begrijpen?

OOOOOOOOOOOO dat had ik er echt niet van begrepen.
Ik dacht dat je deze pop=up steeds kreeg.

Helaas daar kan ik jou geen antwoord op kunnen geven.
Misschien zou je eens een hijack log kunnen plaatsen.

Sorry voor het niet begrijpen hoor.:o

grijns ken beurn.
ben blij dat je me nu wel begrijpt ;)

Weet je in welke map dat virus staat.
Dan zou je eens kunnen proberen om het handmatig weg te halen.
Welke windows versie gebruik jij eigenlijk?

eeeeh hij stond gisteren in een /restore/met een hele lange code, die met zoeken niet te traceren was.
ik had gisteren veel rare dingetjes op mijn computer dus liet ik housecall even lopen.
Die vertelde dus dat ie actief was en dat ie hem daarom niet kon verwijderen.

en ik heb het beruchte ME

vandaag overigens geen storing dus wie weet heeft ie zichzelf al opgeheven

/restore/ die map zou je eens kunnen legen.
Dit is een map die jou systeemherste bij houdt.
In XP kun je systeemherstel uitzetten ik weet niet of dat bij ME ook wil.

systeem herstellen werk in ME helemaal niet.
overigens moets het restore/temp/ zijn.
maar goed ik heb vandaag geen problemen gehad, en het is niets computerbedreigends gelukkig

restore/temp kan je zonder problemen leeg maken.

Schakel systeemherstel tijdelijk uit. In ME gaat dat als volgt:

Stap 1: klik "Start" > "Instellingen" > "Configuratiescherm"

Stap 2: dubbelklik op "Systeem"

Stap 3: klik op het tabblad "Prestaties"

Stap 4: klik op "Bestandsysteem"

Stap 5: klik op het tabblad "Probleemoplossing"

Stap 6: zet een vinkje voor de optie "Uitschakelen systeem herstel"

Stap 7: klik op "OK"

Stap 8: klik op "Sluiten"

Stap 9: klik op "Ja" als gevraagd wordt om de machine te herstarten

Zet daarna Systeemherstel weer aan. Volg daartoe dezelfde stappen, maar verwijder dan het vinkje bij de optie "Uitschakelen systeem herstel" (stap 6)

stop maar stop maar dat weet ik allemaal allang, maar het werkt hier niet

Geplaatst door Marie1
stop maar stop maar dat weet ik allemaal allang, maar het werkt hier niet

Leg eens uit? Wat werkt er dan niet?

Een beetje meer informatie van jouw kant zou wel handig zijn. Wij hebben geen glazen bol waarin wij zomaar even kunnen zien wat er mis is op jouw pc...

er wordt nu vanalles bij gesleept wat totaal niets met de vraag te maken heeft

jaren geleden hebben we hier op helpmij al een uitgebreid onderzoek gehad naar het werken van systeem herstellen in ME.
dar bleek toen al dat bij een deel van de mensen systeem herstellen gewoon niet werkt,ook niet met alle handige tips en truckjes die toen door een aantal zeer deskundige mensen verzonnen werd.
Het heeft dus voor mij weinig zin om dat nu nog eens een keer over te gaan doen.

mijn enige vraag gisteren was hoe lang het duurde voordat die button kwam.
Blijkbaar is dat niet bekend.
en ik heb al aangegeven dat mijn computer vandaag gewoon weer fuctioneerd naar behoren.
dus wat mij betreft is het probleempje opgelost.

Geplaatst door Marie1
er wordt nu vanalles bij gesleept wat totaal niets met de vraag te maken heeft

jaren geleden hebben we hier op helpmij al een uitgebreid onderzoek gehad naar het werken van systeem herstellen in ME.
dar bleek toen al dat bij een deel van de mensen systeem herstellen gewoon niet werkt,ook niet met alle handige tips en truckjes die toen door een aantal zeer deskundige mensen verzonnen werd.
Het heeft dus voor mij weinig zin om dat nu nog eens een keer over te gaan doen.

Niemand heeft hier gezegd dat je systeemhersel moest uitvoeren. Jij gaf zelf aan dat het probleem zich in de map "restore" zou bevinden. Wil je een virus (of een joke of wat dan ook) dat in de map "restore" zit verwijderen, dan moet je systeemherstel even uitschakelen (en daarna weer inschakelen). Dan wordt het namelijk verwijderd. Vandaar dat ik even aangaf hoe je dat in Windows ME moet doen.

Jij hebt daar blijkbaar geen zin in en dat is jouw goed recht. Maar ga alsjeblieft niet lopen klagen dat mensen er dingen "bij slepen die totaal niets met de vraag te maken hebben". Ik reageerde alleen maar op de informatie die jíj zelf over het probleem gaf. Dat het jou te veel moeite is mijn oplossing even uit te proberen is jouw probleem, niet het mijne. Als je dan ook nog eens laatdunkend "stop maar stop maar!" gaat roepen, terwijl duidelijk nog niet eens tot je is doorgedrongen wat het antwoord inhoudt, dan zou ik niet weten hoe iemand je hier nog verder zou kunnen helpen.... Als je geen zin hebt serieus in te gaan op de suggesties die je hier krijgt, waarom plaats je dan in hemelsnaam een vraag?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan