Joomla categorie blog laat altijd intro tekst zien!

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimVN

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2012
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem:
0nv076q

Ik heb in de module aangegeven dat er bij de artikelen geen intro tekst moet worden laten zien. Ik neem aan dat ze hier mee een stukje van het artikel zelf bedoelen. Toch laat hij de tekst zien, waar ik ook aan geef dat ie dat juist niet moet doen.

Wat is het probleem? Ik heb het nu op verschillende manieren geprobeerd.
De globale instelling staat op 'verberg'.
De artikel instelling staat op 'verberg'.
In de opties van de module zelf staat het op 'verberg'.

Bij voorbaat dank!

- Tim

-EDIT-

Ik kan rechtstreeks in de PHP file (/components/com_content/views/category/view.html.php) zetten dat ie de introtext leeg moet houden. Dit is niet de bedoeling want op de homepage wil ik juist wel intro teksten zien. Hoe kan ik checken of de instelling aan of uit staat in de PHP? Ik weet niet hoe ik deze waarde uit de DB haal.

Laatst bewerkt:
en staat dit standaard ook in het template indien dat het geval is staat dat hardcoded en moet je in de source het uitschakelen je kan ook eens kijken met element inspector in firefox of iets anders , zo kan je gemakkelijk zoeken dit is de methode dat ik gebruik op deze manier kan je gemakkelijk elementen opzoeken en samen met dreamweaver krijg je snel resultaat

Dat weet ik, ik weet zoals ik al zei waar ik het uit kan zetten. Maar ik wil het op een andere pagina wel hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan