Hallo,
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb in de module aangegeven dat er bij de artikelen geen intro tekst moet worden laten zien. Ik neem aan dat ze hier mee een stukje van het artikel zelf bedoelen. Toch laat hij de tekst zien, waar ik ook aan geef dat ie dat juist niet moet doen.
Wat is het probleem? Ik heb het nu op verschillende manieren geprobeerd.
De globale instelling staat op 'verberg'.
De artikel instelling staat op 'verberg'.
In de opties van de module zelf staat het op 'verberg'.
Bij voorbaat dank!
- Tim
-EDIT-
Ik kan rechtstreeks in de PHP file (/components/com_content/views/category/view.html.php) zetten dat ie de introtext leeg moet houden. Dit is niet de bedoeling want op de homepage wil ik juist wel intro teksten zien. Hoe kan ik checken of de instelling aan of uit staat in de PHP? Ik weet niet hoe ik deze waarde uit de DB haal.
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb in de module aangegeven dat er bij de artikelen geen intro tekst moet worden laten zien. Ik neem aan dat ze hier mee een stukje van het artikel zelf bedoelen. Toch laat hij de tekst zien, waar ik ook aan geef dat ie dat juist niet moet doen.
Wat is het probleem? Ik heb het nu op verschillende manieren geprobeerd.
De globale instelling staat op 'verberg'.
De artikel instelling staat op 'verberg'.
In de opties van de module zelf staat het op 'verberg'.
Bij voorbaat dank!
- Tim
-EDIT-
Ik kan rechtstreeks in de PHP file (/components/com_content/views/category/view.html.php) zetten dat ie de introtext leeg moet houden. Dit is niet de bedoeling want op de homepage wil ik juist wel intro teksten zien. Hoe kan ik checken of de instelling aan of uit staat in de PHP? Ik weet niet hoe ik deze waarde uit de DB haal.
Laatst bewerkt: