Joomla component installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hobbit

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2002
Berichten
129
Hallo,

Ik wil een Joomla component installeren. Telkens als ik een .zip file wil installeren krijg ik de melding ;

* JFolder::create: Could not create directory
* Unable to write entry


Ik heb alle nodige directories op chmod 777 staan. Alle mappen bij System Info staan op Writable.
Het pad naar /temp staat ook goed.
De joomla site staat wel in een sub-directory geinstalleerd. Wellicht is dit belangrijke informatie.

Wie weet hoe ik gewoon componenten kan installeren?

Erg bedankt alvast.
 
Dillondarko; zei:
FTP layer met de benodigde rechten ingeschakeld?

Dit is nieuw voor mij;) Hoe en waar doe ik dit? En wat doet het precies?

Erg bedankt alvast.
 
Zorg dat je een FTP account hebt welke de rechten heeft om te lezen en te schrijven binnen de Joomla submap. Dan kun je in het admin panel de FTP layer inschakelen door de server gegevens, username en wachtwoord in te vullen.

Hoe dat moet weet ik niet precies uit m'n hoofd, heb momenteel geen Joomla draaien hier. Mocht het niet lukken.. Geef een gil.
 
Zorg dat je een FTP account hebt welke de rechten heeft om te lezen en te schrijven binnen de Joomla submap. Dan kun je in het admin panel de FTP layer inschakelen door de server gegevens, username en wachtwoord in te vullen.

Hoe dat moet weet ik niet precies uit m'n hoofd, heb momenteel geen Joomla draaien hier. Mocht het niet lukken.. Geef een gil.

Super!!!! Dit was inderdaad de truck. Het werkt nu super.
Onwijs bedankt.

Cheers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan