joomla link werkt niet op domein!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,

als de link echt is zoals je hem neergeschreven hebt dan ben je een "n" vergeten

Al DNS aangemaakt voor je domein? En zo ja, heb je het www record in dat DNS-domein laten verwijzen naar het ip-adres dat nu goed werkt?

Tijs.

Nee ik heb geen dns gebruikt voor dit domein, omdat ik het naar me ip link en dan naar een submap, dus naar zegmaar bijvoorbeeld 12.34.56.789/map, en dit is nie tmogelijk met dns volgensmij, niet dat ik weet in iedergeval, daarom heb ik doorlinken besteld bij mijn domein naam, ik heb er ook dns beheer bij, dat kan ik gebruiken op al mijn domeinen

ja dat is ie wel, maar het probleem is dat als ik een link achter mijn domein zet voor me joomla, zoals deze /index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=3, als ik dat achter mijn domein plaats geeft ij not found aan.

Dit staat erachter via het ip als ik via het menu naar een pagina ga.
Als ik via een domein naar het met het menu naar een pagina ga komt er niks achter de domein.

En ik wil een link in de tekst verwerken, naar een andere joomla pagina in dezelfde site.
Als ik dat doe dan geeft hij aan not found.

Als je een test.html bestand aanmaakt en die in de root van je site zet, kan je die dan wel via de domeinnaam bekijken? Of alleen via het ip-adres?

Als het alleen via het ip-adres te zien is, heeft dit inderdaad met een dns probleem te maken. En heeft het verder niets met Joomla te maken.

Ja dit is dan ook zo, in joomla heb ik heir een oplossing voor gevonden, ik heb het in een Category List Layout menu gezet, nu alleen een vraagje ofdat iemand me daarmee kan helpen, in deze lijst komt nieuws te staan, kan ik nu zelf de volgorde bepalen zodat het nieuws wat als laatste geplaatst is bovenaan komt?

Volgorde

Dus je DNS probleem is opgelost?

In het menu-item kan je rechts bij de Parameters (Advanced) de volgorde instellen.

Me dns is nogsteeds zoals het is, maar ik weet nu hoe ik dit in kan stellen, en dit was in prencipe hoe ik het wilde hebben, dus vind de dns wel best zo

het is toevallig niet zo dat je de Joomla! installatie hebt uitgevoerd in een submap en die in de link vergeet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan