Joomla template

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvin15

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
hallo,

Ik zoek een template voor een zaak voor 2de hands wasmachines/drogers maar heb niets kunnen vinden. Weet iemand waar ik er één kan vinden of kan iemand er 1 maken. hij moet er gewoon netjes en strak uit zien.

MVG calvin15

Als je bij een willekeurig Template wat afbeeldingen vervangt kom je meestal al aardig in de buurt van wat je wilt hebben.
Als je bijvoorbeeld een mooi Template gevonden hebt gevonden over auto's en je vervangt alle auto afbeeldingen door een wasmachine, kan het gebeuren dat je al klaar bent.

Nu pak je er net eentje die niet free is, hoe krijg je het voor elkaar.
Er staan duizenden en misschien nog wel duizenden gratis templates op het www

ja, maar dat is er eentje die ik mooi vindt en graag wil gaan gebruiken en daarom vraag ik ook of iemand dezelfde of een soortgelijke template weet die gratis is.

MVG calvin

Bij mij staat er maar 1tje maar als je het wil weten het is een groene en heet online booking.

Lijkt met toch beter dat je zelf even zoekt naar een Free Template. http://www.google.nl/#hl=nl&source=...joomla+templates&gs_rfai=&fp=c3d5b2cfb8d978e7
Jij weet zelf het beste wat je precies wilt hebben.
Anders komen wij hier steeds met een template aanzetten die het telkens net niet is. Een Free Template die lijkt op wat je nu hebt uitgezocht zal er niet te vinden zijn vrees ik.

Die je nu hebt uitgezocht, moet je voor betalen. Natuurlijk kan dat ook, dan heb je precies wat je hebben wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan