Hallo allemaal,
Ik ben beginnend Joomla-persoon. Vermits ik html, css, php, ... vrij goed ken ben ik hier maar eens mee begonnen. Na een inleidende cursus doorgenomen te hebben ben ik zelf wat aan het experimenteren geslagen.
Ik heb wel nog enkele vraagjes:
Ik hoop dat jullie mij alvast kunnen verder helpen met één of meerdere van deze vragen.
MvG en alvast bedankt
Kevin
Ik ben beginnend Joomla-persoon. Vermits ik html, css, php, ... vrij goed ken ben ik hier maar eens mee begonnen. Na een inleidende cursus doorgenomen te hebben ben ik zelf wat aan het experimenteren geslagen.
Ik heb wel nog enkele vraagjes:
- Ik heb een template maar het huidig menu staat mij totaal niet aan. Ik zou graag iets hebben in de aard vandit(left-menu). Heeft er iemand ervaring mee hoe ik zoiets kan maken?
- Een (eenvoudig)contactformulier zou ik ook graag toevoegen nu zijn er hier zoveel verschillende extensies voor dat ik even wat raad kom vragen over welke ik best gebruik en waarom
- Op termijn ben ik op zoek naar een evenementenkalender. Hieronder versta ik een kalender die wordt weergeven van deze maand met de data (in kleur of dergelijke) waar evenementen kunnen worden toegevoegd door een (en enkel door een) admin.
Ik hoop dat jullie mij alvast kunnen verder helpen met één of meerdere van deze vragen.
MvG en alvast bedankt
Kevin