joost!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
pup wil je me via msn ook een uitnodiging sturen?

uitnodiging is verzonden.

Met succes ontvangen en ik heb je nog een mailtje verstuurd via je profiel even dat je het weet:thumb:

Ik snap het joost nog niet helemaal maar daar kom ik wel achter!

Dan weet je nu dus ook dat Comodo een valse positieve geeft :p
http://whatsrunning.net/whatsrunning/QueryProcessID.aspx?Process=11585

Een melding is nooit vals, maar waarschuwd altijd om allert te zijn op een mogelijk gevaar voor de PC. En zoiets kan je negeren of accepteren. Ik kies altijd voor de laatste optie en probeer het eerst uit op een PC waar het voor mij geen kwaad kan.

En als ik de melding zie van Comodo, vind ik deze melding serieus genoeg om deze zomaar klakkeloos te negeren.
Jammer dat andere programma's hier misschien wat gemakzuchtiger mee omgaan.
( Maar nu ga ik even van de melding van puppie af over Kaspersky, die ik zelf niet geprobeerd heb )

joost

Misschien wordt alles omtrent joost wat duidelijker wanneer je op Wikipedia kijkt.

Joost !!!!

Ben verbaasd over het feit dat er verder niet is gereageerd op JOOST!!!!

In de eerste plaats, omdat enkele Hoogwaardigheidsbekleders op dit forum de naam JOOST niet bekend was en in de tweede plaats omdat na de twijfel die na het downloaden van het
programma ontstond, er niemand heeft gereageerd.
Ben van mening, dat met Joost iets is begonnen waar we goede notie van moeten /zouden moeten nemen.
Ik wacht nu met spanning het "comodo-onderzoek" maar af.

p.s. Ik weet wel dat het (nog) geen ideale TV is en daarom gebruiken we nu nog gewoon Startpagina.nl/TV .

Laatst bewerkt:
oke dan en bedankt voor die startpagina tip:thumb:

Joost!!!!

Dapunt!

Weet je inmiddels hoe Joost werkt en wat vind je ervan?Je bent vandaag toch nog wel aanwezig ?!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan