jou mening acer pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er goed uit en voor die prijs niet slecht. dus ik zou zeggen doen maar wacht nog even andere reacties af.
 
lol Quote uit het stukje tekst :

Dankzij de Nvidia GeForce GT230 - 1GB grafische kaart voldoet dit systeem aan de extreme eisen van gamers en wordt home entertainment een onvergetelijke ervaring

Na de GT230 is een budget kaart, die voldoet niet aan de "EXTREME" eisen van een gamer ;)

Waar voor wil je de pc gaan gebruiken?? voor multi media is het een goed ding.
Wel prijzig in mijn opzicht, zelf samenstellen en inelkaar laten zetten door de winkel is altijd goedkoper. + je weet precies wat er in je pc zit.
IPV. b merk spul.

Voor gamen zul je toch echt een andere grafishe kaart nodig hebben.
 
Er zitten 2 HD's in ipv 1, dus een kleinere harde schijf ;)
en de GTS240 is nog steeds een "gammele" kaart.


Maar @ de TS, wat is het doel van de PC.
Voor multi-media is het top, incl blue-ray speler zie ik nu.
Voor gamen, zul je voor een andere graka moeten gaan.
 
laat het lekker samenstellen bij Azerty daar krijg je een beter systeem dan dat ik nu gezien hebt. en langere garantie + goede service
 
ik ben een zware computer gebruiker.
ik doe ook echt alles wat je maar kan bedenken met de computer.

dus het begrip zelf pc samen stellen blijft toch het beste alternatief?

En waarom is acer slecht?
ik heb er alleen maar goeie ervaringen mee tot nu toe dan.
 
jah ik kan er niet over oordelen heb er nog nooit iets gekocht maar als ik meningen hoor dan hoor je dat het snel kapot is en slechte service, maar aan de andere kant hoor je weer dat het goed is......

ik raad je persoonlijk aan om het te laten samenstellen heb mijn pc ook zo'n 3 maanden geleden samengesteld voor 1100 euro(en ik heb een ati 5870 in het systeem)
 
nou dan hou ik toch het toch maar bij zelf samen samen stellen.
thanks anyway :thumb:
 
met acer is niks mee ken zat mensen die acer gebruiken voor jaren en nog nooit problemen hebben gehad. je moet er altijd geluk mee hebben.
maar het is jouw keus. en daarmee bedoel ik dat je zelf moet kiezen wat je wil.
 
ik ben een zware computer gebruiker.
ik doe ook echt alles wat je maar kan bedenken met de computer.

dus het begrip zelf pc samen stellen blijft toch het beste alternatief?

En waarom is acer slecht?
ik heb er alleen maar goeie ervaringen mee tot nu toe dan.

zelf samenstellen en hier laten controleren is inderdaad het beste :D zelf bouwen is helemaal goed :p (dat bespaart je weer wat en ook hiervoor is hulp genoeg)

acer slecht? dat is onzin, het is hetzelfde als Vis is vies.

iedereen heeft er een andere mening over en uiteindelijk zit er wel wat verschil in de manier van service enzo, maar de producten zijn toch 9/10 keer wel hetzelfde.
en bovendien zijn de wetten voor IEDERE winkel gelijk dus een beetje basisservice heb je ALTIJD.

mijn mening :
zelf bouwen :thumb: altijd beter
acer kopen? dat kan, koop een pc altijd ergens waar JIJ het vertrouwt of een goede ervaring mee hebt
 
jah okey maar het is toch belachelijk dat je geluk moet hebben bij dat merk? mja :) samenstellen is altijd beter:

- beter systeem
- vaker langere garantie
- en je kunt het samenstellen naar jou smaak, want vaker is het zo dat een pc er goed uit ziet maar dan heb je bij een crap proccessor of een videokaart.
 
jah okey maar het is toch belachelijk dat je geluk moet hebben bij dat merk? mja :) samenstellen is altijd beter:

- beter systeem
- vaker langere garantie
- en je kunt het samenstellen naar jou smaak, want vaker is het zo dat een pc er goed uit ziet maar dan heb je bij een crap proccessor of een videokaart.

nee bij elk merk moet je geluk hebben niet alleen bij acer.
sommige videokaarten/geheugen of noem maar op gaan nu eenmaal kapot :p dit kan in 2 jaar zijn dit kan in 2 weken zijn. als er een kapot gaat moet je je apperaat RMA sturen (ter reperatie).
het geluk zit hem er in of jij een pc krijgt die (bij wijze van) 10 jaar mee gaat of eentje die maar 3 jaar meegaat
EDIT* het is niet aan acer welke machines kapot gaan het ligt aan een appart onderdeel *

nou bij het zelf samenstellen heb je 1 probleem, als er iets stuk is en je weet niet wat (en heel helpmij weet het ook niet :rolleyes:) dan heb je een probleem.
eentje die je koopt kan je zo terugsturen ook NA de garantie voor een reperatie :D

PS op helpmij zit vanalles dus iemand zal het zoizo wel weten!
 
nee bij elk merk moet je geluk hebben niet alleen bij acer.
sommige videokaarten/geheugen of noem maar op gaan nu eenmaal kapot :p dit kan in 2 jaar zijn dit kan in 2 weken zijn. als er een kapot gaat moet je je apperaat RMA sturen (ter reperatie).
het geluk zit hem er in of jij een pc krijgt die (bij wijze van) 10 jaar mee gaat of eentje die maar 3 jaar meegaat
EDIT* het is niet aan acer welke machines kapot gaan het ligt aan een appart onderdeel *

nou bij het zelf samenstellen heb je 1 probleem, als er iets stuk is en je weet niet wat (en heel helpmij weet het ook niet :rolleyes:) dan heb je een probleem.
eentje die je koopt kan je zo terugsturen ook NA de garantie voor een reperatie :D

PS op helpmij zit vanalles dus iemand zal het zoizo wel weten!

mja zoals ik zei ik heb er geen ervaring mee, maar als je globaal gaat kijken dat kun je niet ontkennen dat acer vaker problemen heeft dan andere merken.
 
mja zoals ik zei ik heb er geen ervaring mee, maar als je globaal gaat kijken dat kun je niet ontkennen dat acer vaker problemen heeft dan andere merken.

daar ga ik niks over zeggen. het is natuurlijk maar de vraag hoe je zoekt :p

als je typt "acer problems" dan krijg je natuurlijk een hele lijst :D

maar om er echt achter te komen zou je een grootschalig onderzoek moeten doen (laten doen) om erachter te komen.

dit staat vast : de wet moet gevolgd worden door elke winkel en dus heb je altijd een soort zekerheid
 
zo was het eerst altijd met packard bell maar zelf heb ik nooit problemen gehad met packard bell.
het is dus gewoon geluk hebben. en elk merk heeft weleens problemen. van andere merken worden er ook zat terug gestuurd. maar niet iedereen post dat op forums etc. dus dan kan je wel gaan zeggen dat alle merken slecht zijn.
ik blijf bij wat ik gezegd heb het is de keus van ts wat hij neemt.
 
nee bij elk merk moet je geluk hebben niet alleen bij acer.
sommige videokaarten/geheugen of noem maar op gaan nu eenmaal kapot :p dit kan in 2 jaar zijn dit kan in 2 weken zijn. als er een kapot gaat moet je je apperaat RMA sturen (ter reperatie).
het geluk zit hem er in of jij een pc krijgt die (bij wijze van) 10 jaar mee gaat of eentje die maar 3 jaar meegaat
EDIT* het is niet aan acer welke machines kapot gaan het ligt aan een appart onderdeel *

nou bij het zelf samenstellen heb je 1 probleem, als er iets stuk is en je weet niet wat (en heel helpmij weet het ook niet :rolleyes:) dan heb je een probleem.
eentje die je koopt kan je zo terugsturen ook NA de garantie voor een reperatie :D

PS op helpmij zit vanalles dus iemand zal het zoizo wel weten!

joh als dat gebeurt ga ik ermee terug naar de winkel waar ik hem aanschaf wat denk je zelf :p
ben van plan het bij alternate te gaan doen, voor zover ik gemerkt heb een goeie winkel voor dit soort dingen. althans voorzover ik de klanten service mag geloven want die hebben mij tot nu toe goed geholpen.
maar ja toch blijf je van die mooie kasten zien heh. die van acer mag er wel wezen naar mijn mening... maar ja het gaat toch vaak om wat erin zit, niet hoe het eruit ziet...
ach ja, was dat met alles maar zo :rolleyes:
 
zo was het eerst altijd met packard bell maar zelf heb ik nooit problemen gehad met packard bell.
het is dus gewoon geluk hebben. en elk merk heeft weleens problemen. van andere merken worden er ook zat terug gestuurd. maar niet iedereen post dat op forums etc. dus dan kan je wel gaan zeggen dat alle merken slecht zijn.
ik blijf bij wat ik gezegd heb het is de keus van ts wat hij neemt.

daarom ;) dan zou er een test moeten zijn


@TS bij zelf samengestelde pc's die goedgekeurd zijn hier op het helpmij forums heb je netzoveel kans dat je hardware kapot gaat/is dan bij een winkel gekochte
de garantie bij de winkel is dan beter (simpeler) dus als je een leek bent(of iets in die richting) en je vertrouwt het niet is de "off the shelf pc" tog een slimmere keus
 
die acer die je poste was een goede pc alleen de videokaart is wat minder maar die kan je later zelf vervangen door een betere.
 
joh als dat gebeurt ga ik ermee terug naar de winkel waar ik hem aanschaf wat denk je zelf :p
ben van plan het bij alternate te gaan doen, voor zover ik gemerkt heb een goeie winkel voor dit soort dingen. althans voorzover ik de klanten service mag geloven want die hebben mij tot nu toe goed geholpen.
maar ja toch blijf je van die mooie kasten zien heh. die van acer mag er wel wezen naar mijn mening... maar ja het gaat toch vaak om wat erin zit, niet hoe het eruit ziet...
ach ja, was dat met alles maar zo :rolleyes:

jah gewoon vergelijken wat het goedkoopst is dan kan je altijd nog beslissen :)

maar laat de pro's hierzo een mooi systeem voor je inelkaar zetten :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan