Joy Meta searchbar

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.hijma

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2001
Berichten
831
Ik krijg altijd van die vervelende searchbars op m'n echerm als ik IE opstart, en dan vooral "Joy Meta", er staat in m'n lijst met software wel XXXToolbar, maar als ik op de knop verwijderen klik gebeurt er helemaal niets.

Kan ik gewoon alle regkeys met Joy meta erin verwijderen? want ik wordt hier echt ******ziek van.
Ik heb m'n schijf al schoongemaakt met ad-aware, maar dat heeft niets geholpen.
 
Geplaatst door h.hijma
nee maar 'k zal 't ff downloaden.
thnx

Wel eerst programma updaten voordat je gaat scannen. Moet je met Ad-Ware ook hebben gedaan.
 
Kijk eens op de beginpagina van Helpmij onder het kopje:

Spyware en Hijacklog

Daar kunnen ze je waarschijnlijk prima helpen.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Muurhond


Wel eerst programma updaten voordat je gaat scannen. Moet je met Ad-Ware ook hebben gedaan.


Ik heb 'm nu met beide gescand, heeft wel een paar dingen gevonden, en als ik nu met de rechtermuisknop op de knoppenbalk klik, dan staat er geen Joy Meta meer maar een leeg vak.
En als ik een nieuwe pagina open in IE, word deze searchbar ook steeds aan het venster toegevoegd.
 
Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: -->Helpmij tegen spyware offensief<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan