Joystick-conflict met XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimpernel

Verenigingslid
Lid geworden
19 jan 2002
Wie weet er de juiste update voor een Logitech Wingman Force Feedback-joystick onder Win XP-HE. Deze geeft steeds problemen bij de installatie wegens incompatibiliteit. Ook een update van XP-HE geeft dezelfde melding.
Alle waarschuwingen negerend is het ding wèl werkend te krijgen.
O.a. opgehaalde updates \ws411nld.exe, \ws420nld.exe en ook nog \lgs430nld.exe erop losgelaten. Allen geven waarschuwingen, de laatste zelfs niet uit te voeren wegens ruimtegebrek met notabene ruim 2 Gb vrije ruimte???
Wie, o wie helpt mij verantwoord de lucht in?

Pimpernel.

Ik begrijp uit je bericht dat je de stick wel werkend hebt.
Zo ja, wat is dan het prbleem?

Ik begrijp uit je bericht dat je de stick wel werkend hebt.
Zo ja, wat is dan het probleem?

Als je hem wel werkend krijgt, wat is dan het probleem?

sorry dat er drie keer een bericht staat.

Ik meldde het al duidelijk: omdat ik iedere keer bij installatie ervan maar óók bij die van Win XP-HE diverse foutmeldingen krijg. Bij de dynamische udate van XP-HE loopt deze update m.i. juist hierop steeds vast!
Bovendien houd ik niet van fouten in het systeem!

Pimpernel.

M.b.v. \ms-config.exe kiezen voor Selectief starten en vervolgens daarin \win.ini en \system.ini uitschakelen.
Na herstart kan in ieder geval de update \ws420nl.exe dan uitgevoerd worden zonder deze alarmerende meldingen. Deze update verwijdert namelijk eerst alles en herinstalleert de kennelijk goede XP-versie.
Wat de dynamische update van Win Xp-HE hierna doet, weet ik nog niet. Maar het lijkt opgelost.

Pimpernel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan