Joystick

Status
Niet open voor verdere reacties.

KKOPPI

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
hoi

ik heb van mijn vriend een oude joystick gekregen, en het probleem is: ik weet niet hoet ik hem bij mij kan laten werken. mijn vriend heeft een nieuwere PC dan ik heb en bij hem deed ie het gewoon wel... hij had ook geen drivers ofzo geninstalleerd en die drivers doen het ook niet... help

Laatst bewerkt:
ja dat was ik vergeten te zeggen (sorry). de drivers doen het niet, ze zijn te oud. (begin jaren 90 of zo:shocked:)

Misschien handig als je ook even verteld over welke joystick het gaat, merk en type. Dat zoekt al een stuk makkelijker.

En kan je de joystick ook terugvinden onder spelbesturingenin je configuratiescherm?

het gaat om een QuickShot QS-146. hij staat niet in spelbesturingen en ik weet alleen dat het een 2 axis, 2 button- joystick is...

Drivers kan ik ook niet vinden. Reageert ie ook niet als je em inderdaad op 2 axis, 2 button configuratie zet?

Zo niet, dan moet ik het helaas opgeven. Zou nog kunnen proberen de joystick te verwijderen, pc uitzetten, joystick weer inpluggen en dan pc weer aan. Misschien herkend de pc hem dan als nieuwe hardware.

als ik Spelbesturingen open en dan op toevoegen klik en hem dan wil toevoegen zegt hij: De spelpoort of spelbesturingsprogramma's zijn niet goed geconfigureerd. raadpleeg apparaatbeheer.

ik zal proberen om opnieuw op te starten en zoals jij zei, anders geef ik het ook op.

bedankt voor je hulp:thumb:

als ik die open krijg ik Word en daar staat een link in van: click here to install drivers en dan kan dat niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan