Jpeg-afbeelding wordt niet verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Davidd1908

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2007
Berichten
3
Heb een jpeg-bestand (maar er is geen afbeelding te zien wanneer je 'm bekijkt), maar dat kan niet verwijderd worden.. Heb hieronder een screenshot geplaatst, is waarschijnlijk iets handiger.. oftewel ik wil het bestand verwijderen, maar met delete, etc. lukt het niet

hoop dat iemand me kan helpen, want dit is vrij vervelend :confused:

 
jpeg afbeelding word niet verwijderd.

Hallo.

Misschien te proberen de pc opnieuw opstarten en dan naar de map gaan waar de afbeelding instaat en dan zonder het bestand te openen verwijderen.
Meestal als je het bestand eerst bekijkt en dan wil verwijderen gaat het niet.
Lukt dit niet dan de pc opstarten in veilige modes en dan naar de map gaan en weer zonder eerst te openen verwijderen.
Ik hoop dat het zo wel lukt.

Groeten Cees.
 
Hallo.

Misschien te proberen de pc opnieuw opstarten en dan naar de map gaan waar de afbeelding instaat en dan zonder het bestand te openen verwijderen.
Meestal als je het bestand eerst bekijkt en dan wil verwijderen gaat het niet.
Lukt dit niet dan de pc opstarten in veilige modes en dan naar de map gaan en weer zonder eerst te openen verwijderen.
Ik hoop dat het zo wel lukt.

Groeten Cees.

Lukt allebei niet :eek:
 
jpeg afbeelding verwijderen gaat niet.

Hallo.

Het enige wat je nog kunt proberen is de pc opsterten in dos modes en dan naar de map gaan waar die jpeg instaat en dan verwijden met del en dan de naam van die file.
Lukt dit ook niet dan kan ik je niet verder helpen.

Groeten Cees.
 
download unlocker. met dit programma kan je het bestand wel verwijderen.
 
Bovenstaande dingen geprobeerd, niets lukt (denk dat het een virus of iets is), maar wat betreft Unlocker: wanneer die opgestart is en ik met de rechtermuisknop op de 'afbeelding' druk, krijg ik geen Unlocker in de lijst te zien. Dit is wel het geval wanneer ik bij een ander bestand met de rechter muisknop erop druk..

ik begrijp er steeds minder van, dus hoop dat iemand mij alsnog hierbij kan helpen
 
Mischien.....

Windows-verkenner openen,en dan het bestand verwijderen.
Soms lukt dit wel......soms ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan