jpeg bestanden op usb stick

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
mijn vrouw heeft een groot aantal foto's op een usb-stick om af te draaien op een digitale fotolijst voor haar oude moeder. het gaat om een usb-stick met 1Gb.
er kunnen geen foto's meer bij, de pc kan geen bestanden meer aanmaken op de usb-stick.
als je naar eigenschappen kijikt zie je een taartgrafiek die nog niet voor de helft vol is. Er moet dus nog ruimte zijn. gooi je er een jpeg-bestand af, dan kan er wel weer een nieuw op geplaatst worden. hoe kan het dat een usb-stick die nog niet eens halfvol is geen nieuwe bestanden meer accepteert. Volgens mij staan er geen verborgen bestanden op.
wie helpt?
dank alvast!

wellicht even alle bestanden eraf halen (op je comouter backuppen!!!) en het ding formatteren?
Kan een foutje in het bestandssysteem geslopen zijn.

alles even overzetten naar je c schijf,dan de usb leegmaken en formateren.bestanden erweer op,lukt het dan wel?

het is wat laat, ik ga het zeker proberen.
even voor mijn begrip: de pc geeft aan dat de usb-stick nog niet eens halfvol is, dan moet ie toch de rest van de usb-stick kennen en herkennen?of zie ik iets over het hoofd?
dank voor de reacties in ieder geval!

Zijn de verborgen bestanden op je PC zichtbaar?
En kijk eens met Treesize

bedankt voor de reacties, ik heb de usb-stick geformatteerd en nu kan er ineens alles op.
dank voor de moeite (wat treesize is heb ik niet meer uitgezocht).

Hoi...

Treezise is een progje wat kan laten zien wat er op de stick staat.
In dit geval was dat niet van toepassing.De oplossing die eerder gegeven werdt door Maikel9 en Globe was op voorhand al vrij zeker DE oplossing.:d

Hoi...

Treezise is een progje wat kan laten zien wat er op de stick staat.
In dit geval was dat niet van toepassing.De oplossing die eerder gegeven werdt door Maikel9 en Globe was op voorhand al vrij zeker DE oplossing.:d

en dat midden in de nacht ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan