JPEG naar AVI bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Hallo,

Ik heb een Foto Filmpje gemaakt van JPEG foto's.
Nu heb ik een vraagje, Hoe zet je Al die JPEG foto's in AVI bestand zodat het net een filmpje lijkt???

Bedankt,

Halsangel, Ik zit met hetzelfde probleem, en ik zou je graag willen helpen maar dat kan ik niet, en anders had ik het al wel gezegt want ik zit naast je....:rolleyes:

Mpeg mag overigens ook!!! en we hebben ook al een animated gif proberen te maken maar daarvoor hebben we ook geen goed programma waardoor windowsviewer hem niet op kom bouwen:(

Hoe je foto's naar een AVI-bestand omzet weet ik niet, maar het kan ook op een heel andere manier. :)
Maak er met IrfanView een diavoorstelling van en sla die op als .exe-bestand - zie bijlage.
Als je bij Dia-overgang een tijd van 0,04 sec. invult, worden er 25 beeldjes per seconde getoond, wat ongeveer hetzelfde is als bij normale films.
Mocht dat te snel gaan dan pas je de tijd tussen de dia-overgangen gewoon aan.
Als je op Als "EXE"/"SCR"-bestand opslaan hebt geklikt, kun je er ook nog voor kiezen of het filmpje schermvullend of in een venster afgespeeld moet worden.

Guus.

Laatst bewerkt:
Dankje, alleen.... Wanneer we hem opslaan als exe, doet ie dat niet. Stel we zeggen dat hij hem moet opslaan op H:/mijndocumenten onder de naam Filmpje.exe, en hij zegt dat hij is opgeslagen zonder fouten, staat hij er niet. We kunnen hem niet vinden.:(

Dat kan met windows movie maker in windows xp. Importeer de foto's, sleep ze naar het storyboard en sla op als avi.

Geplaatst door halsangel
Ik heb een probleem, als ik hem opsla staat hij nergens :(
Dan zit je waarschijnlijk achter een pc waarop de systeembeheerder het opslaan van EXE-bestanden heeft geblokkeerd. :(
Misschien heb je iets aan de tip van Hackerfrans.

Guus.

ja klopt

ik zit op school
kan je dat dan met dat hackerfrans progje oplossen ?

o hacker frans is geen progje:o :o :o

hetis gewoon iemand van dit forum:p

nou hoplijk heeft hij een goeie tip

Hackerfrans, met windows movie maker hebben we het ook al geprobeerd, maar dan wacht hij voor elk plaatje 5 seconde en hoe kan je dat dan verslomen???:rolleyes:

En overigens, is er een manier om allemaal fotos te gelijk te verkleinen? Met infranview kan je alleen converseren.

En wanneer je met intraview dat ding maakt (wat dus nog niet gelukt is) dan laad de foto steeds uit het zwart, en krijg je dus steeds een zwarte flits....:8-0: :confused:

Geplaatst door lollige
En overigens, is er een manier om allemaal fotos te gelijk te verkleinen? Met infranview kan je alleen converseren.
Groepsconversie > Geavanceerd - zie bijlage.
Kun je alles in één keer verkleinen, vergroten, draaien, knippen, verscherpen, donkerder/lichter maken en nog veel meer. :)

Guus.

Laatst bewerkt:
Hackerfrans, met windows movie maker hebben we het ook al geprobeerd, maar dan wacht hij voor elk plaatje 5 seconde en hoe kan je dat dan verslomen???

In windows moviemaker omswitchen van storyboard view naar tijdlijn view, daar kun je de lengte bepalen door te slepen.

Bedankt allemaal!!!:) :) :)

We hebben er wat aan gehad :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan