jpg-afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leo414

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2000
Sinds kort heb ik onder *mijn afbeeldingen* dit soort plaatjes staan ( zie bijlage een paar berichten naar onder) Weet iemand hoe dit weer te herstellen naar gewone foto's die eerst zichtbaar werden als de map geopend werd? Mijn dank is groot, mvg. Leo

Laatst bewerkt:
Begrijp je niet helemaal
Ik zie een Ajax logo

Ik denk dat Leo bedoelt dat hij in mijn afbeeldingen niet de voorbeelden wil ziren van de plaatjes (dus miniatuur weergaven) maar alleen de icoontjes.

Ik zou zeggen, ga eens naar tools-> folder options of mapopties en kijk eens of daar een instelling staat voor deze dingen.

hallo

In de map mijn afbeeldingen kan je boven in de werkbalk bij weergave toch aanvinken hoe je de afbeeldingen zou willen weergeven .

gr

Geplaatst door Leo414
Sinds kort heb ik onder *mijn afbeeldingen* dit soort plaatjes staan ( zie bijlage). Weet iemand hoe dit weer te herstellen naar gewone foto's die eerst zichtbaar werden als de map geopend werd? Mijn dank is groot, mvg. Leo ps. ik heb nu de juiste bijlage erbij gedaan en wil dus eigenlijk weer de fotootjes zien als ik de map open, wie helpt? (bovenstaande berichten waren geen oplossing)

Bijlagen

• picssp32-20031010-230642.jpg
    picssp32-20031010-230642.jpg
    66,7 KB · Weergaven: 36
Laatst bewerkt:
Hallo leo

Je zou dit kunnen proberen , in de map voor bewerken kiezen alles selecteren .
En dan naar bestand openen met: paint schop pro of windows viewer voor afbeeldingen of met een ander programma wat er staat .
In jou bijlage zie ik psp afbeeldingen dan zou het moeten lukken.

gr

Nou Roelie, ik heb gedaan wat je hebt voorgestelt maar er verschijnt dan slechts 1 foto en de rest van de psp afbeeldingen worden niet geopend en blijven dus gewoon die irritante psp-ikoontjes. Nog niet zolang geleden waren al de fofo's gewoon in miniatuur zichtbaar als de map 'mijn afbeeldingen 'werd geopend en ik zou zo graag dat weer terug hebben, temeer omdat bij dubbelklikken het plaatje ook al niet wordt geopend. Ook heb ik geen 'paint shop pro' meer op de harde schijf staan. Systeenhersel wordt ook al niet geaccepteerd.

hallo leo .

Je zou bij map optie,s kunnen kijken , bij bestandstypen .
bij jpg afbeeldingen daar kan je aangeven met welk programma je de afbeelding wilt openen.
Probeer er gewoon eens paar uit .
Er zal bij jou denk ik psp bij staan maar dat heb je er niet meer op staan , dan zou je het beste voor windows-viewer voor afbeeldingen kunnen kiezen .
Dit moet je wel doen in je map mijn afb bij extra .

gr .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan