jpg bestanden lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gonnieponnie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2004
Hallo,

Ik ben zo dom geweest om een programma te verwijderen en nu kan ik geen .jpg bestanden meer openen. Welke software heb ik daar voor nodig?

Groeten,

Welkom op Helpmij!

Weet je nog hoe het programma heet? Kun je die niet opnieuw installeren?

Als je met rechts klikt op een .jpg bestand dan krijg je te zien "openen met". Uit welke programma's kun je dan kiezen?

Je kunt ook bv irfan view gebruiken http://www.tucows.com/preview/194967.html Die is gratis en makkelijk.

Hoi Tanja,
Ik wist nog dat het iets met quick time te maken had, want daar moest ik voor een spelletje een nieuwe versie van installeren. De oude had ik eerst verwijderd, de nieuwe geinstalleerd maar toen kon ik dus geen jpg bestanden meer bekijken. Ik ben quick time nog eens gaan installeren en heb goed gekeken of ik nog ergens iets aan moest vinken waardoor ik ook jpg kon bekijken en dat was inderdaad zo. Het probleem is hierbij dus opgelost! Bedankt voor je tip want door te kijken waar ik het bestand mee moest openen kwam ik weer op quick time terecht.

Groeten, Gonda.

Je hebt het gelukkig weer opgelost. Quick time is inderdaad een vrij belangrijk programma. Die opent een heleboel soorten bestanden.
:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan