jpg fotoos doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

panisb

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
Sinds gisteren krijg ik de fotootjes niet geopend die bij bijvoorbeeld marktplaats te zien zijn. Er staat dan een kruisje. Heb al geprobeerd met systeemherstel naar eergisteren, maar dat lukt ook niet. Wat te doen? Hoe komt het>? Of wie kan helpen?

Om daar nu gelijk een systeem herstel voor te doen vind ik wel heel erg ver gaan. Want het kan namelijk ook zo zijn dat het plaatje niet is geupload of reeds is verwijderd.

Klik met de rechtermuisknop op het rode kruisje en klik op eigenschappen> Dan zie je de url van de foto. Kopieer die en plak m in je adres balk. Krijg je een foutmelding dan is de foto verdwenen cq verwijderd en ligt dat niet aan je systeem. Krijg je wel een plaatje te zien dan is er iets anders aan de hand. Maar zelfs dan hoeft dat nog niet aan je pc te liggen.

Geef anders ook even de url op waar het probleem zich voordoet: kunnen we meekijken.

Laatst bewerkt:
De url is alleen: www.marktplaats.nl en de HyperText-overdrachtsprotocol is miet beschikbaar. Ik kan er echt ook geen een openen. Is dus volhens mij niet echt verwijderd??

Als er geen url is, is er ook geen foto. opgelost !

Plaatje kan gewoon niet worden weergegeven.

Maar dan zouden de fotootjes bij jou ook niet moeten openen toch?? Wil je dat svp eens proberen???

Heb ik allang gedaan: ik heb geen enkel probleem met plaatsjes zien op de marktplaats. Neem vooral de tip van gezina eens goed door. Het kan inderdaad zijn dat een firewall of uitgezette besturingselementen plaatjes blokkeerd als je m te streng hebt afgestelt. Voor zover je van een firewall gebruikt maakt?

Laatst bewerkt:
nee, is voorzover ik weet niet geinstalleerd. Ik ben de rest nog aan het lezen....

Schiet zo niet op. Vertel eens wat je ondertussen allemaal gedaan hebt en met welke browser je surft.

ie 6.0. Heb dus standaard de beveiliging ingestelden de afbeeldingen weergegeven ingeschakeld. Geen firewall. De tips die hierboven werden gegeven. En het is dus sinds gisteren ineens gekomen.

Zo maar in eens lijkt heel logisch maar kan eigenlijk niet, je was ergens mee bezig, hebt iets geinstalleerd: er is altijd een reden waarom iets het 'zomaar' niet meer doet.

Ik heb net nog even met IE de markplaats bezocht, de instellingen van beveiliging op standaard gezet en ik zie nog steeds plaatsjes.

Ik ga er nu dan maar even van uit dat je nergens op de marktplaats plaatjes ziet? als dat het geval is heb je Java script uitvoeren aan staan? klik op extra/internet opties/beveiliging/aangepast niveau.

als dat allemaal goed is ingesteld en je ziet nog steeds geen plaatjes download dan dit: http://www.softpedia.com/public/cat/10/18/10-18-20.shtml

Laatst bewerkt:
NOu het is echt verschrikkelijk, maar het helpt niet,
Ook de download niet... Het is misschien gebeurd nadat ik de registry en oude bestanden heb gecleand met TUNE UP ? Maar dat doe ik al zolang dus dat snap ik dan ook niet,,, Wel alvast bedankt voor je hulp natuurlijk!

Tune Up heb ik ook in gebruik, prachtig programma :) en daar ligt het dus niet aan.

Als je alle tips en trucs in het microsoft docement (link van gezina) hebt uitgevoerd en het werkt nog niet kom ik nu, na alle pogingen, tot de conclusie dat er in het register iets is beschadigd (?). Het enige wat ik nu nog kan bedenken:

IE browser opnieuw installeren.

weet jij of er een programmaatje is dat dat kan checken, ik bedoel of er iets beschadigd is. Ik durf niet zo goed de oude versie te verwijderen en de nieuwe er op te zetten namelijk. :o

het gekke is trouwens dat ik het alleen bij marktplaats nl heb. tenminste bij andere sites heb ik nog biks gemerkt.

Geplaatst door panisb
het gekke is trouwens dat ik het alleen bij marktplaats nl heb. tenminste bij andere sites heb ik nog biks gemerkt.

Mij is het nu ook één groot raadsel.

Hoi frederik, ik heb mozilla geinstalleerd ennuh......hij doet het. Dus toch iets beschadigd in IE denk ik. In ieder geval hartstikke bedankt voor alle hulp!!:D

Graag gedaan en ik ben ook blij dat je mozilla heb geinstalleerd, neem Thunderbird er ook maar gelijk bij (is er ook in het Nederlands. Hoe minder MS hoe beter:p

Hoewel ik het wel jammer vind dat je probleem niet opgelost is

Voor Firefox en Thunderbird vragen/problemen kun je hier terecht: http://www.mozbrowser.nl/forum/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan