*.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.

BiggyTukker

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2002
Berichten
40
Hellluuppppp,
Ik word gek hier, ik heb m'n pc weer eens na een jaartje opnieuw moeten installleren. Nu heb ik alles erop staan en ook de Explorer geupdated. Nu zie ik alleen de extensies van *.jpg in een ander pictogram en kan ze dus nu niet meer zo starten als het daarvoor was. Hoe krijg ik deze extensie en pictrogram weer zoals het hoort. Heb al veel geprobeerd en overal rond gekeken, maar ben er nog steeds niet achter.

groetjes Biggy
 
Met welk programma opende je jpg eerst? Klik dan rechts op de jpg en kies "openen met" en kies dan "programma kiezen" en klik je programma aan waar je het altijd mee opende.
 
- willekeurige map openen
- Klik op Extra (in de balk)
- Klik dan op mapopties
- Dan tabblad "Bestandstypen"
- Klik dan op jpg

(tsja dan kun je op de knop wijzigen klikken)
hm1.jpg
 
Bedankt dat je zo snel reageert. Ik gebruikte altijd de gewone explorer, zodat als je op *.jpg klikte het in explorer geopend werd. Nu start hij ook wel in explorer, maar het pictogram is anders en ik kan bijvoorbeeld in paint niet meer *.jpg zien, omdat die anders is nu.
 
en dan vraag ik me af hoe 't er nu bij je uitziet,. (nieuwsgierigheid)
-- zou je wellicht een plaatje kunnen maken?
(// printscreen.pdf , uploader kun je eventueel hier beneden vinden )
 
Plaatje mag niet groter zijn dan 100k:)

@Jkoelman, die uploadruimte van max 5000k, is dat je eigen ruimte? Of is dat vrij te gebruiken?

Dit omdat myimager.com niet meer gebruikt mag worden om door te linken. Soms upload ik daar een plaatje maar als ik dat hier plak doet hij het niet meer met de melding erin dat dat niet meer mag.:confused:

[edit]Als ik het zo lees is het vrij te gebruiken, en helemaal als ik die plaatjes zie:D [/edit]
 
Laatst bewerkt:
plaatje

pfff, hahaha, ik hoop dat die het nu wel doet, en dat jullie er nog wat van kunnen zien :)
 

Bijlagen

  • voorbeeld.bmp
    81,1 KB · Weergaven: 15
Geplaatst door Tanja1968
Plaatje mag niet groter zijn dan 100k:)

@Jkoelman, die uploadruimte van max 5000k, is dat je eigen ruimte? [/edit]

yep :)
('k heb op 't moment 1000MB aan webruimte, dus kan nog wel wat bij :) )
 
[offtopic]Ik heb hem bij mijn favorieten staan. Zal het af en toe gebruiken om antwoorden te verduidelijken:)

Bedankt voor de tip!:thumb: en de ruimte natuurlijk
[/offtopic]

Of was dat niet de bedoeling?:eek: Dan moet je het maar zeggen.
 
Geplaatst door Tanja1968
Of was dat niet de bedoeling?:eek: Dan moet je het maar zeggen. [/B]

Mag best,.


@BiggyTukker
Ik heb geprobeerd om 't te bekijken, maar 't is toch echt iets te onduidelijk. maar goed zoals poekie aangeeft je kunt ook een "image viewer" downloaden en gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan