.js fouten bij laden crm-systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fosters

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2010
Beste forumgebruikers...

Momenteel ben ik bezig met de inrichting van SugarCRM, een systeem dat gebruikt maakt van oa. javascripts, php en MySQL.
Op een pagina na loopt alles als een zonnetje. Op een pagina kun je telefoongesprekken vastleggen in het systeem. Wanneer je een tijd voor het gesprek opgeeft verschijnt normaal gesproken de afspraak in een tijdlijn onder aan de pagina. Op m'n mac werkt dit prima. Op een windowsmachine krijg ik echter een aantal errors die volgens mij met Javascipt te maken hebben.

Hieronder een screenshot van de foutconsole in firefire. Kan iemand mij op weg helpen bij het verhelpen van dit probleem? Op dit moment zie ik de tijdbalk niet en kan geen afspraken opslaan.

sugarcrm_errors.jpg

Hoi Fosters,
Wat er aan "syntax error" in de DOCtype-declaratie zou moeten zitten, snap ik niet. Deze DOCtype is op zich prima.
Maar als ik in de kleine-lettertjes-met-de-vele-cijfertjes erboven naar het boosdoenerige bestand kijk, dan zie ik daar .../init.js?... in staan. Zou dat een javascript kunnen zijn waarin geen backslashes \ als escape vóór een gewone slash / in zitten? Dan zou het misschien:
[JS]<!DOCTYPE html PUBLIC "-\/\/W3C\/\/DTD ... enz.[/JS]
moeten zijn. Of anders een ontbrekende <![CDATA[ ... ]]> verpakking?
Of is dat te eenvoudig gedacht?

Dank voor je reactie!
Laat ik nu net een half uurtje geleden het probleem gevonden hebben. Ik heb het probleem ook uitgezet op SugarForge.org... de website van het crm-systeem.

Het blijkt dat Trend Security Agent .../init.js blokkeerd, waardoor de vele foutmeldingen ontstaan. Na contact opgenomen te hebben met onze systeembeheerder is het script toegevoegd als uitzondering binnen Trend. Nu loopt alles als een zonnetje!
De blokkering van het .../init.js script blijkt te komen door een code EVAL. Hier blijkt de scanner niet van te houden.

Toch bedankt voor je reactie, dit topic kan dicht! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan