Juiste kleur,in de juiste cel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

karell

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Berichten
138
Hallo allemaal,

Na een paar potten koffie en terwijl ik dat plaatje van den Benny "ik weet niet hoe " grijs gedraaid heb,weet ik nog niet hoe het moet.:confused:

Daarom moet ik het hier wel vragen hoe het moet ,dat “Spelers4”welke eerst is en daarom in cel i10 komt met kleur en dat “spelers 5” in cel i11 komt enz….:)

Knipselkwis3.JPG
 
dat plaatje van den Benny "ik weet niet hoe " grijs gedraaid heb
U verwacht dat we nu uw plaatje grijs draaien??:rolleyes:
Post een gelijkend vb bestandje.
 
Ik wilde er niet NOG een keer om "zeuren" vandaag ;)
 
@ Edmoor, het was vandaag de eerste keer dat ik zeurde, het kon nog net.:)
 
Ge hebt gelijk:) Ik had toen te veel koffie gedronken denk,want anders kan het niet volgens mij.;)
Hier is het eh...:D
 

Bijlagen

  • kwis.xlsb
    27,4 KB · Weergaven: 29
  • kwiss.xlsb
    27,5 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Ik wilde er niet NOG een keer om "zeuren" vandaag ;)

Dat is straf van mij ook,heb altijd gedacht als het iet of wat mogelijk is dat het niet te groot is, ga ik NOOIT geen vraag stellen met een plaatje alleen.:)
Was te rap toen denk,want ik had er al zolang achter gezocht........en dan die koffie nogeens daarbij......dat heeft het hem gedaan volgens mij.;)
Daarom gene koffie nimmer voor mij.......,ik zal voort wel iet anders drinken.;)
 
Ik zit momenteel aan de Brugse Zot.
Wellicht een goed idee... :d:p
 
Ik wilde er niet NOG een keer om "zeuren" vandaag ;)

Dat is straf van mij ook,heb altijd gedacht als het iet of wat mogelijk is dat het niet te groot is, ga ik NOOIT geen vraag stellen met een plaatje alleen.:)
Was te rap toen denk,want ik had er al zolang achter gezocht........en dan die koffie nogeens daarbij......dat heeft het hem gedaan volgens mij.;)
Daarom gene koffie nimmer voor mij.......,ik zal voort wel iet anders drinken.;)
 
OH! Je ziet al dubbel! :p
 
Haha! Geniet er van :D
 
Je kan ook I1:J6 sorteren zonder koptekst.
 
Zoiets?
Me nen goeie duvel;)
 

Bijlagen

  • kwiss.xlsb
    235,7 KB · Weergaven: 38
Code:
Private Sub CommandButton1_Click()
Application.ScreenUpdating = False
Range("I1:J6").Copy
 With Range("I10")
   .PasteSpecial xlPasteValues
   .PasteSpecial xlPasteFormats
   .CurrentRegion.Offset(, 1).Sort [I10], 2, , , , , , xlNo
 End With
End Sub
 
Zoiets?
Me nen goeie duvel;)

Jaja dat is het bedankt eh...:thumb: Dat van U zowel als van den Harry het gaat allebei.
En dieën Duvel hou ik bij.....want dat is ne goeien ......dieën blijft altijd halfvol.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan