Juiste laptop vinden ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Beste helpers,

Met mijn verjaardag's geld welke heb beetje opgespaard ik ben ook ( eindelijk ) van plan een laptop kopen, en voor mijn vrouwtje wil stiekeme dus een laptop als cadeau..

Ben redelijk goede speurder en rond gisterenavond had veel gekeken kon ik toch en echt niet vinden zoals ik dat wel wou, toen moest ik beslissen voor een systeem welke lijkt me zeer dichtbij mijn wensen en toekomstige laptop benodigdheden enz.. vrouwtje houd van gewone PC games zoals patience/frecell/chuzzle/bejeweled enzo ongv. geen echte en grote games, maar laptop vrouwtje wil ook voor bankieren mailen enz ook gebruiken ..
Lapotop willen wij ook door tijd in toekomst kunnen bijbouwen, ombouwen, verbeteringen toebrengen en daardoor die bij de koop hoef niet duur te zijn maximum t/m 650 € en niet meer ..
En wat nu probleem is, ik zocht en wou ik per-se een laptop vinden met windows 7 ultimate en 64 bit dat is, wat ik zeer gauw achter gekomen heb dat helemaal onmogelijk is zoiets te vinden ..
Alle mogelijke windows bij een nieuwe laptop zijn te vinden zelfs alle versies W7 ook behalve ultimate en ook 64 bit dat nog is snap ook niet hoezo is dat zo ? ( :mad:addertje onder de gras ?? :( ) ..

Paar belangrijke eigenschappen dat ik wel moet hebben zijn ongv.

vanaf 17'' of meer grote monitor/ 3D ondersteuning/ WiFi/ BlueTooth/ 64bit/ USB 3.0-(2.0)/ HDMI/ processor niet onder de i5 !/ qwerty/ microfoon/ camera/ kaard-lezers enz..

Uiteindelijk heb voor deze systeem besloten -->>http://www.mycom.nl/laptops/notebooks/573432/lenovo-ideapad-z710-00714#specificaties

Weet hier iemand misschien wat beters oof ev. wel wat met w7 ul. 64 bit dat is ?

Laatst bewerkt:
Tja, als je een laptop wil hebben waar je op kortere of middellange termijn mogelijk wat forser aan wil versleutelen, dan kom je toch al heel erg snel bij het 'merk' uit dat ook ik afgelopen oktober heb aangeschaft. Kijk eens naar dit flaptopje.

Niet onbelangrijk : desgewenst helemaal ZELF door jou te configureren.

Enne, bij machines die je flexibel zelf kunt samenstellen moet 'men' dus niet piepen over de kosten, anders moet "men' zo'n dozenschuifding van Acer of zo kopen.

En verder : het spreekwoord luidt: "Wie eist, bewijst". Ik ben zo vrij geweest om mijn eigen spreekwoordje ervan te maken : "Wie eist, betaalt!".

Laatst bewerkt:
:) Lijkt me ook een zeer mooie systeem :thumb: en zal ev. ook kunnen overwegen, maar kijk maar dat bedoel ik met windows 7 ul. tis ook niet te bestellen, alleen maar pro. en home premium ( ? ) en jammer is een windows downgraden toch ?
Zelf heb ik origin licentie ooit gekocht ( eerste serie nog ! ) windows 7 naast 64bit heb ook 32 bit ..
Een origin. licentie van 64 bit kan je niet op twee thuis systemen installeren toch ? weet niet dan of is via Microsoft windows 8.1 downgraden naar w7 eventueel mogelijk ( zonde weet ik ! ) ?

Da's eigenlijk de reden dat ik je BTO adviseer : de machines worden standaard zonder OS afgeleverd. De klant bepaalt welk OS erop komt.

Volgens mij zijn ze bij BTO daarom / daardoor zo flexibel als een druppel kwikzilver. Da's ook de reden dat de machines zonder OS worden geleverd. Stel dat er biostechnisch / machinetechnisch geen beletsel is voor Pro, dan vraag / bestel je toch bij hen Win 7 Pro -zullen ze vast wel aan kunnen komen of, als zij dat niet kunnen leveren, schaf je toch gewoon elders pro aan en koop je de machine bij BTO zónder OS (zoals deze in principe ook door hen wordt afgeleverd)

Voor de goede orde : er wordt dan door BTO wel een 'kleine' Windows geïnstalleerd, anders kunnen ze voor aflevering de goede werking van de machine niet testen.

Laatst bewerkt:
Weet hier iemand misschien wat beters oof ev. wel wat met w7 ul. 64 bit dat is ?

Waarom wil je W7 64 bits? Dit is W8 64 bits en eind deze maand kan je hem waarschijnlijk al gratis upgraden naar W9 (Denk eerder oktober)
- http://tweakers.net/nieuws/97963/microsoft-kondigt-windows-9-op-30-september-aan.html > Aankondiging
- http://tweakers.net/nieuws/97987/microsoft-experimenteert-met-upgraden-zonder-herinstallatie-in-windows-9.html > Upgraden zonder herinstallatie
- http://bgr.com/2014/08/26/windows-9-upgrade-price/ > Gratis upgrade, alleen voor W8 users anders kost het je 20 euro.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan