juiste pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

welkepc

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2009
wil een goede voor het gamen. Heb er twee geselecteerd.Hier enkele specificaties. Graag even een reactie, ik ben een leek op dit gebied. Kunnen jullie advies geven welke pc beter is? En of ze de nieuwste spellen kunnen spelen? Alvast bedankt

Cooler Master Elite 331 Black ATX No PSU
Gigabyte I-Solo 210 zwart full ATX deluxe no PSU
Huntkey LW6550 550w 12cm 24p sata pci-x
Asus mainboard P5QL-E [ATX] [skt 775]
Intel Core 2 Quad Q9650 3.00GHz 12MB 1333fsb Boxed
Kingston DDR2 800 4096MB (kit of 2)
Samsung SATA Spinpoint F1 750GB 7200rpm SATA 32MB
cardreader all-in-one intern zwart 64 in 1
DVD-rewriter Optiarc (NEC) 20-speed SATA oem zwart
DVD-rom speler 16*48* PATA oem zwart
Asus Geforce ENGTS250 - 512 MB pci-ex
MS Windows Vista Home Premium OEM NL 64-bit
kaspersky Antivirus Personal 2010 OEM
Samsung Monitor P2370+ 23inch
Logitech Z-3 speakerset 2.1 met subwoofer
Logitech Cordless Desktop LX-710 laser
Installeren Windows, drivers en updates

675 ex btw

Huntkey LW6450 450w 12cm 24p sata pci-e
Asus mainboard P5QPL-VM [mATX] [775]
Intel Core 2 Quad Q8200 2.33GHz 4mb S775 BOX
Kingston DDR2 800 4096MB (kit of 2)
Western Digital SATA harddisk 640GB 7200rpm 16Mb
cardreader all-in-one intern zwart 64 in 1
DVD-rewriter Optiarc (NEC) 20-speed SATA oem zwart
Geforce 9500GT Magic 1024MB videokaart
MS Windows Vista Home Premium OEM NL 32-bit
kaspersky Antivirus Personal 2010 OEM
Installeren Windows, drivers en updates

prijs 990 exl btw

Laatst bewerkt:
ja was foutje, word aangeleverd met windows 7. Maar de resr van de specificatie? hoe word die beoordeeld?

ja sorry erg stom, had natuurlijk de prijzen omgewiseld. De duurste is inclusief beeldscherm etc. cimplete pc. Maar wat vind je van de specificaties? kan ik hier voldoende mee uit de voeten?

Wat raad jij me aan?