Jullie mening over een PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimsic

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Hey,

Ik kreeg net een brief onder me neus geschoven. Bij me ma op het werk krijgen ze nieuwe pc's. Dus verloten ze die andere. Nu stond er wel wat pc's tussen: De beste was het volgende:

Monitor: 17" ctr
Geheugen: Stond er niet bij
HD: 20gb
Processor: 900mhz
toetsenbord + muis

voor € 55,-

Ik heb zelf nog wel 128 sdram liggen (weet niet of die natuurlijk gaat passen :P) En heb nog ee nschijf van van 80 gb (als die werkt).

Een mooi prijse?

lijkt me leuk als huis-tuin-keukencomputer:) ik vermoed dat er 192 geheugen in zal zitten of misschien 256. als dan nog je ramgeheugen zou passen en je harde schijf heb je al een lekker xp computertje. het is de prijs waard!! kzou zeggen: zoek je nog een internet-download-office-computer dan zou ik zeggen: kopen die handel(krijg je er ook een besturingssysteem bij?)

nee dat juist weer niet, Stond maar beperkte info bij niet echt uitgebreid.

Maar ze hebben alles gewoon helemaal leeggehaald. Maar ik heb ook nog wel win98 liggen :D

Niet een gek prijsje voor een systeempje erbij dacht ik.
Ook nog met monitor.

Idd gewoon doen. En anders kan je hem altijd nog op Ebay gooien (met winst waarschijnlijk :))

Ik zou het doen :).

Ik weet niet of de 80GB ondersteund wordt maar volgens mij wel (wat is het, P III?) :).

wordt wel ondersteund. me oude pc (AMD 1000mhz) pakte me 160gb ook(niej geflashed), dus waarom zou deze eentje van 80gb niej pakken

Geplaatst door XP_PC
Ik zou het doen :).

Ik weet niet of de 80GB ondersteund wordt maar volgens mij wel (wat is het, P III?) :).

als het een pentium is dan is het zeker een pentium 3:) maar wat het zou zijn voor een athlon kan ik niet meteen bedenken:confused: waarschijnlijk een duron?

is dat ram geheugen dat je hebt pc 133 sdram? indien ja, zal het waarschijnlijk wel compatibel zijn. zeker doen voor zo een zacht prijsje ;-)
en yep als het een athlon is zal het een Duron zijn met waars een socket A ofzo (heb namelijk ook zo eentje staan ergens)

wat gaje ermee draaien? xp? het beste lijkt mij tog 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan