Jullie mening over mijn site

• Onderwerp starter Onderwerp starter Olav
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Olav

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ja mensen ook jullie moderator houdt zich nog bezig met websites te bouwen.
Ik wil graag jullie mening over mijn site: -->

Vakantie ervaringen

Groeten,
Olav

Op het eerste oog aantrekkelijke site. Lekker rustig opgebouwd, daar houd ik wel van. Zal even de pagina's bekijken e.d.d.

staat nog niet al te veel op, moet ook nog wat bezoekers zien aan te trekken ;)

Hoi, mooie site, prachtig gemaakt, ben jaloers. Hij staat al bij mijn favorieten er zal wel wat ervaring over reizen bijeenkomen dat de moeite is om te lezen.:thumb:

groetjes

slechts een opmerking: als ik op Europa klik in de home page kom ik in Caribisch gebied uit. Foute hyperlink??

Groetjes

Mooie site.
Persoonlijk zou ik een iets andere kleurstelling kiezen.
Wat is dat over geen reclame.
Had binnen een minuut al twee irritante reclames voor me.

Mvg

xyxthumbs.gif

Mooi rustig en overzichtelijk. Geen last van reclame!

Geplaatst door sigma
Wat is dat over geen reclame.
Had binnen een minuut al twee irritante reclames voor me.

Mvg

Zeker de poll gedaan ;) Daar zit helaas inderdaad reclame achter, moet ik nog wat anders voor zoeken.

Die irritante reclame van Lycos bedoel ik die side bar aan de rechterkant met die reclames er in en die hooverbar boven de site.

Geplaatst door sigma

Persoonlijk zou ik een iets andere kleurstelling kiezen.
Mvg

Ik had hem ook in blauw tinten gemaakt, maar anderen vonden dat wat te koud. Ik heb dus voor gelig/oranje gekozen omdat het wat warmere kleuren zijn die meer bij het thema vakantie horen.

Olav

Laatst bewerkt:
Geplaatst door khk464
slechts een opmerking: als ik op Europa klik in de home page kom ik in Caribisch gebied uit. Foute hyperlink??

Groetjes

Oeps :o
Aangpast, is nu weer correct :D

Ik kende je forum natuurlijk al ;)

Ik heb 2 opmerkingen voor je:

Ik zou je tabellen anders doen, ik zie namelijk dit effect en dat ziet er niet mooi uit. Misschien een vaste breedte geven of er een tabel met vaste breedte omheen zetten? Zie plaatje
vakantieervaringen.jpg

Op je forum zou ik nl-talige knoppen zetten ipv de engelstalige.

Geplaatst door headout
Ik kende je forum natuurlijk al ;)

Ik heb 2 opmerkingen voor je:

Ik zou je tabellen anders doen, ik zie namelijk dit effect en dat ziet er niet mooi uit. Misschien een vaste breedte geven of er een tabel met vaste breedte omheen zetten? Zie plaatje
vakantieervaringen.jpg

- breedte helemaal gelijk !
- icons, klopt, heb ik niet aan gedacht, zal daar eens na mijn vakantie naar kijken :)

Olav

Mooie site!
Zie alleen bij op en neer scrollen telkens een paar van die achtergrond lijntjes flikkeren.....

Dat geel doet zeer aan me ogen eerlijk gezegd als je er (van et Forum enzo) een tijdje doorheen bladert.

Voor de rest ziet er goed uit! :thumb:

Just my 2 cents

Geplaatst door Muurhond
Dat geel doet zeer aan me ogen eerlijk gezegd als je er (van et Forum enzo) een tijdje doorheen bladert.

Voor de rest ziet er goed uit! :thumb:

Just my 2 cents

Als je je registreert heb je de mogelijkheid om nog 3 andere stijlen te gebruiken inplaats van dat gele.

- de standaard (blauwachtig)
- een andere gele
- zilver met zwart en wit
De persoonlijke voorkeur van stijl wordt niet overruled door het standaard ingestelde.

:thumb:

Mooie site Olav.

Kleine opmerking, de index pagina is de achtergrond anders als alle andere pagina's. Maakt hierdoor een beetje rommelige indruk.

Ik surf altijd met een favorieten werkbalk in mijn scherm en bij het forum krijg ik nu lelijke horizontale scrollbalken. Zie plaatje

Bijlagen

• test.jpg
    test.jpg
    8,7 KB · Weergaven: 20
Geplaatst door headout

Is gebeurd, bleek simpeler te zijn dan ik dacht :) :thumb:

Geplaatst door miem
Mooie site Olav.

Kleine opmerking, de index pagina is de achtergrond anders als alle andere pagina's. Maakt hierdoor een beetje rommelige indruk.

Ik surf altijd met een favorieten werkbalk in mijn scherm en bij het forum krijg ik nu lelijke horizontale scrollbalken. Zie plaatje

Ik heb geprobeerd om die achtergrond ook op het forim te krijgen, maar wilt niet lukken, denk dat het vergeten is in de code van het forum om ook background image op te nemen al zit de optie wel in de instellingen. :S

De scrollbar, tsja.... daar heb ik van alles aan geprobeert te sleutelen, maar op een of andere manier wil de tabel zich nog niet versmallen. Ben nog aan het zoeken daarnaar.

(@ headout: het aanpassen van overall_header.tpl lukt niet echt. Zelfs al zet ik de table hem op 50% hij blijft net zo breed)

Olav

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan