Jullie MENING

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwin1986

Banned
Lid geworden
21 apr 2003
CPU Properties:
CPU Type AMD Athlon XP, 2000 MHz (7.5 x 266) 2400+
CPU Alias Thoroughbred-B

Dit zijn mijn instellingen (eigenschappen van CPU hoe kan ik dees volgens je eigen mening het beste overklokken???

Me cpu word nu hoogstens 47 graden!!!

Kom maar OP!!! :D

Unlocken, op 12x166 laten draaien, kijken of dat stabiel loopt, dan beetje voor beetje multiplier opschroeven, of als dat niet lukt bij de fsb blijven en daar mee gaan spelen (180 moet wel te halen zijn). Maar ik zou echt niet weten wat er allemaal mogelijk is omdat je niet zo handig bent geweest om ook je moederbord te vermelden :rolleyes:

ff AIDA 32 SUMMARY!!! :D

Motherboard Properties
Motherboard ID 02/25/2003-nVidia-nForce-A7N8XC-00

Motherboard Name Asus A7N8X

Front Side Bus Properties

Bus Type DEC Alpha EV6
Bus Width 64-bit
Real Clock 133 MHz (DDR)
Effective Clock 266 MHz
Bandwidth 2128 MB/s

Chipset Bus Properties
Bus Type HyperTransport v1.0
Bus Width 8-bit

PS ik vraag om een eigen mening !!! niet om hoe het moet!! tot hoever zouden jullie gaan!??!

Geplaatst door edwin1986
hoe kan ik dees volgens je eigen mening het beste overklokken???

Enkel onze mening..?

We kunnen moeilijk een mening geven, het enige wat je kan doen is zelf proberen hoe ver je komt. Dat kunnen we echt niet voorspellen :-)

Wat ik doe is het ding eerst unlocken, dan de fsb van 166 gaan gebruiken dmv het verhogen van de fsb en verlagen van de multiplier. Als dat lukt dan langzaam stap voor stap de multiplier opschroeven tot hij niet verder kan. Eventueel ook het voltage opschroeven kan nodig zijn (LET OP DE TEMPS!) Dan de fsb hoger zetten stapje voor stapje tot hij instabiel wordt, dan 5 mhz terug en dan ben je wel op het maximaal haalbare.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan