Jullie mening

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de site niet inhoudelijk bestudeerd, maar volgens mij mag je best trots zijn op het resultaat.
De site is snel en overzichtelijk, een voorbeeld voor meer sites.
:thumb:

(edit: aantal typo's verbeterd)

Laatst bewerkt:
'k vind het er prima uitzien,

(tsja, een heel, heel klein puntje: een mooi php-mailscriptje zou ook hebben gekunt, want nu moet je zoiezo een emailprogramma hebben als ze je willen mailen)

mee eens, maar vind dat nou niet écht nodig.. als ze echt wat willen weten kunnen ze de telefoon ook pakken ;)

Erg mooi om te zien (wou dat ik het kon) maar toch een minpuntje van een leek.
Hij is wel erg eentonig.......weinig variatie.
Wellicht maakt hem dat wel duidelijk!

Erg mooi gemaakt :thumb:

Ik heb wel nog een opmerking. Ik neem aan dat je de layout met Image ready hebt gesliced. Een nadeel is dat je nu achtergrondplaatjes over de hele pagina nodig hebt, wat weer laadtijd kost. Dit kun je verbeteren door de egale vlakken te slicen en je pagina achtergrond die kleur te geven. In jou geval is dat wit, dus hoef je geen achtergrond kleur in te stellen. In die td's hoef je dus geen achtergrondplaatje meer te zetten.
Ook een nadeel van Image ready is dat alle tags in hoofdletters staan.

Adobe Photoshop, dus sliced met Image Ready dat klopt.

Er zitten geloof ik helemaal geen BG's meer in (achtergrond is wit)

Ik zal het eens nakijken :) Thnx :thumb:

:thumb:

Even een puntje op het gebied van de validator:
http://validator.w3.org/check?uri=http://www.i-trends.nl/

16 fouten, en het gaat 16 keer over het zelfde puntje.

In elke url staat ?module=pages&pagina=
&pagina is voor de validator een onbekend begrip. Dit kun je voorkomen door de & te vervangen door de juiste html-entitiy (& )
Dan is de url dus voortaan: ?module=pages&pagina=
De browser vertaald dit dan weer naar de juiste waarde, zodat je bij het aanklikken toch op de goede plaats terecht komt.

Door dat te doen wordt de pagina valid.

dat had ik idd al gezien, maargoed de cms bestaat uit 115.000 regels php dus zoek dat maar eens op :rolleyes:

komt goed :thumb:

Geplaatst door acid007
[...] maargoed de cms bestaat uit 115.000 regels php [...]
115.000 ? Dat klinkt niet best. Wat kun je d'r allemaal mee ? Zelf gescript ?

het is een cms (die we verhuren) met 150 library's enzo.. het is enorm groot (maar ook breed inzetbaar)

Er draaien bijvoorbeeld dingen op als sites, een linux control panel (voor mijn klanten) en zo voort.

Alles op error_reporting(E_ALL) en 100% OOP php:cool:

Mooi, helder, schoon :)

Wat me wel opvalt is de wat warrige broncode (er wordt ontzettend veel met div, ul en font elementen gegooid) maar met een CMS is dat misschien moeilijk te voorkomen.

Verder kan je de tarieven beter in wat mooie tabelletjes zetten lijkt me.

Ziet er goed uit in ieder geval :thumb:

Geplaatst door acid007
het is een cms (die we verhuren) met 150 library's enzo.. het is enorm groot (maar ook breed inzetbaar)

Er draaien bijvoorbeeld dingen op als sites, een linux control panel (voor mijn klanten) en zo voort.
Klinkt wel groot, maar 115.000 regels ... Blijft een reusachtig aantal :eek:
Alles op error_reporting(E_ALL) en 100% OOP php:cool:
Dat OOP boeit me niet zoveel, maar die error_reporting() is mooi :thumb:
Ik neem aan dat de business logica ook gescheiden is van de presentatie logica ?
Geplaatst door KwarK
Wat me wel opvalt is de wat warrige broncode (er wordt ontzettend veel met div, ul en font elementen gegooid) maar met een CMS is dat misschien moeilijk te voorkomen.
Met CSS kan alles :)

Laatst bewerkt:
Het ziet er inderdaad keurig uit.

Mijn oog viel meteen op het volgende:

Heeft u soms het gevoel dat u in een troosteloze diepe put aan het roeren bent omdat u elke keer afhankelijk bent van een (dure) webdesigner of systeembeheerder?

Is dat een bestaande uitdrukking, "in een diepe put roeren"? Het komt nogal vreemd op mij over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan