Just Cause 2 achtergrond loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

yacer

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Berichten
88
hallo allemaal,
ik zit al een tijdje het probleem dat ik Just Cause 2 speel en dan ineens loopt de achtergrond vast! Ik heb al wel een oplossing bedacht en dat is dat ik het spel af- en opstart. Dan is het weg. Maar het zou wel makkelijk zijn als ik niet telkens hoef af- en opstarten. Dus als er een oplossing is dat de achtergrond niet meer vast loopt dan zou ik dat graag horen. In het filmpje is de achtergrond al vastgelopen. Voor filmpje zie link:

http://s1166.photobucket.com/albums/q605/Jasperrr97/?action=view&current=VIDEO0073.mp4
 
Laatst bewerkt:
kijk eens of er patches beschikbaar zijn en anders kan je het volgende proberen.

taakbeheer openen proces van Just Cause2->ga naar process->rechtermuis affiniteit instellen en processors aanklikken
 
Ongelofelijk het werkt echt!!! Heeeeel erg bedankt voor je info :D :thumb:
 
komt vaak voor bij oude games dus hou dit altijd in je achterhoofd als je een ouder game hebt ;)
 
wat maf zeg, heb JC2 minstens 2 keer gespeelt maar heb dit nog NOOIT gezien, ook niet in een andere game trouwens.
echt heel raar! maar goed om te zien dat Alain1988 de oplossing hiervoor wist.

door even naar je filmpje te kijken kreeg ik direct weer zin om deze game te installen en opnieuw te spelen, lol!
trouwens, FC3 is in de maak en komt ergens volgend jaar geloof ik uit, ben echt benieuwd daarna,

leon
 
ja ik ben ook heel benieuwd naar jc3. Ik verheug me nu al op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan