just couse 2 loops willerkeurig vast. echt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

axelx19

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2009
zo nu en dan speel ik jc2 en dan plots staat het beeld stil. er is geen geluid meer uit de boksen en elke toetscombinatie die ik ken haalt niks uit.
ik krijg aleen mijn pc trug als ik op mijn reset knop druk.
om zo elke keer mijn pc uit te zetten lijkt me niet gezond.
ik heb de steam versie. maar is er een manier dat ik mijn geld trug krijg.:mad:

Spel gegevens al via steam geverifieerd?
dat snap ik niet zo goed.
ik gebruik steam ook niet zo veel
meestal aleen als het spel in de winkel uitverkocht is.

Klik op "Bibliotheek" of "Library", rechtsklik dan op Just Cause 2, klik dan op "Eigenschappen" of "Properties", klik dan op het tablad "Lokale bestanden" of "Local files", klik dan op "Verify integrity of game cache", kom even niet op de nederlandse vertaling, 3e button van boven..

Mocht dat niet helpen, rechtsklik op de game, en kies voor "Verwijder lokale gegevens" of "Delete local content". Je savegame word niet verwijdert. Zodra dat klaar is, herinstalleer het spel dan.

ik heb b bijde oplossingen al geprobeerd maar het gebeurd nog steeds

als je dit alleen met deze game hebt dan lijkt het me inderdaad meer iets dat fout zit met de game of installatie ervan
dan dat je pc kuren zou hebben. en ook ik weet enkel een re-install aan te raden.

neem aan dat je specs wel hoog genoeg zijn van je pc, dat je deze game aan kunt zeg maar. je kunt altijd de minimal
requirements on line zoeken voor JC2 (leuke game trouwens, speel m ook nog steeds regelmatig!);

Just Cause 2
System Requirements* GD Hardware Rating
Intel Processor - Core 2 Duo T7800 2.6GHz
AMD Processor - Phenom 8400 Triple-Core
Nvidia Graphics Card - GeForce GTS 250
ATI Graphics Card - Radeon HD 5750 512MB
RAM (Memory) - 3 GB
Hard Disk Space - 10 GB
Direct X - 9

* System requirements displayed are based on recommended system requirements ,

dit raden ze dus aan om de JC2 te spelen, een iets mindere pc zou het dus ook nog aan moeten kunnen.

en als laatste vaste antwoord op dit soort issues, heb je je videkaart geupdated tot de laatste driver versie?
en ook de game gepatched met de laatste patch, (al zorgt steam hier misschien voor automatisch?)

succes ermee, want een game die blijft hangen is een ramp. je speelt niet meer lekker, je bent enkel bezig met
of hij niet blijft hangen, en zoja, wanneer het dan gebreurt.

leon

ik heb alle drivers en paches en ik speel het spel met maxc instellingen behalve aa
en ik heb een framerate van 50 dat kan het probleem niet zijn maar de grafische kaart is oc uit de doos maar ookal zet ik hem op de normale gtx570 kloksnelheid dan gebeurd het nog steeds.

zouden de nieuwe beta drivers het probleem oplossen?

edit: en ja het is aleen dit spel
assassins creed 2 loopt perfect

Laatst bewerkt:
misschien bieden de beta drivers uitkomst, gewoon even testen. zo niet dan kun je altijd weer
de laatste 'gewone' driver installen.
en wat als je de game nu eens niet op de max settings speelde, misschien ligt het daaraan?

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan