JVC DR-MH30S Audio input van computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twisternl

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
27
Is het mogelijk om vanuit de computer muziek af te spelen via de JVC DR-MH30S? Ik kan op internet niet veel vinden over deze mogelijkheid, maar ik zie wel een RCA-ingang op het apparaat zitten. Ik heb ook al geprobeerd om via die aansluiting af te spelen (ik zette de modus op "DVD" en ik zapte langs kanalen als F-1 en L-1, maar ik hoorde niets).

Alvast bedankt!
 
Nog benieuwd?

Dag,

Dit is trouwens alleen de DVD-recorder en geen versterker. Ik neem dus aan dat je hiernaast alleen de TV hebt die het geluid verzorgt. Deze DVD-recorder heeft geen versterker ingebouwd en dus ook geen audio-ingangen (alleen van de scartkabel). Dit geeft mij terwijl ik dit verhaal zit te schrijven wel een idee hoe het eventueel toch zou kunnen, maar dan moet je het risico willen nemen om een paar kabels te kopen waar je uiteindelijk misschien niets aan hebt.

Hiervoor zou je een mini-jack naar tulp plug moeten aanschaffen en daaraan een rood-wit-geel-naar-scart kabel moeten aansluiten en die in een van de twee ingangen moeten stoppen, bij voorkeurin L2 (in/decoder). Dat zou moeten werken.

Ik hoor het graag als het wel/niet lukt.

Mvg,

Colin
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan