JVC GZ-E305 camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn12321

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Hallo,
Ik ben op zoek naar een filmcamera, en kwam deze tegen: http://www.mediamarkt.nl/mcs/produc...e=17&referer=kieskeurig&product_code=74981998 (JVC GZ-E305) .
Ik gebruik hem vooral op vakantie en af en toe ook om sketches op te nemen.
Ik gebruik Pinnacle Studio 15 HD ultimate en After Effects CS6, dus met het bestandformaat mp4 zit ik goed.
Weet iemand of deze camera goed genoeg is? Ik hou trouwens ook wel van een beetje goed geluid, weet iemand of deze dat heeft?
Het zou verder ook handig zijn als de accu lang mee gaat (ivm vakanties). Ik vond van deze camera geen accuduur, maar van andere camera's zag ik dat deze erg tegenvallen (ongeveer 1 uur). Weet iemand hoe het bij deze zit? Kan ik ook ergens een 2de accu kopen, want ik kon er nergens een vinden!

Heel erg bedankt! :thumb:

Laatst bewerkt:
ik denk dat het beeld van de camera redelijk is, maar ik denk dat het geluid niet zo goed is, want ingebouwde microfoons hebben meestal niet zo´n goed geluid.

Aangezien het hier om advies van aanschaf gaat:

Topic verplaatst van Film maken/editen ---> Audio/video apparatuur - Televisie / DVD / Video.

Succes met je vraag.

Hallo allemaal,
Na een tijdje zoeken kwam ik de JVC Everio GZ-EX315 tegen, deze was slechts een paar tientjes duurder maar dan was het precies dezelfde met:
-wifi
-een gratis starterkit (tas en 2de accu)
-1 jaar extra garantie gratis
De actie van die starterkit is wel maar tijdelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan