jvm op een android tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goliath88

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2013
Een tijdje geleden heeft mijn laptop het begeven. Ik heb nagedacht of ik een laptop zou kopen of een tablet, mijn keuze is hier naar een tablet uit gegaan. Hier in heb ik een bewuste keuze gemaakt om een android tablet te nemen, de asus memopad 10.
Ik kan zelf meer met android dan een ipad, windows 8 vind ik dan weer niet fijn werken. vandaar.

Helaas ben ik wel tegen een probleem opgelopen waarvan ik hoop dat er ergens een oplossing is.
Ik bezoek wel eens sites waarbij ik gebruik maak van een java applet, dit omdat ik bepaalde dingen ook modereer.
Echter schijnt het (bijna) onmogelijk te zijn op een tablet, maar wil toch wel eens van de experts weten of er een weg is om toch gebruik te kunnen maken van java applets omdat het voor mij toch wel noodzakelijk is.

Ik hoop dat er iemand is die mij er mee kan helpen :)

Is (momenteel) alleen mogelijk met specifieke webbrowsers die de effectieve verwerking door een server op het Internet laten doen, dus niet op de tablet zelf. Ik hoorde ergens de term "Cloud browser", maar die term is ambivalent, dus je zult zelf moeten kijken op Internet.

Wat er nog het meest op lijkt is deze fabrikant, maar die heeft het product nog niet af (of wil alleen tegen kosten custom de software voor je maken).
Ik betwijfel ook of deze software t.z.t. gratis beschikbaar komt, maar wordt in het stuk niet superduidelijk over geschreven. Ik vermoed dus dat dit betaalde software gaat worden.

Tijs.

Ik heb wel gekeken naar speciale browsers, maar welke browser ik ook probeer, ik kan er geen java applet mee openen helaas. En er staat geen datum op de site dus ik heb ook geen idee wanneer dat uit komt, als het tenminste uit komt, voor hetzelfde werkt het gewoon niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan