K800i thema's op K750i ?!

• Onderwerp starter Onderwerp starter fr3z
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fr3z

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
K800i als K750i ?!

Hallo,

Weet iemand een manier om Sony Ericsson's K800i thema's op een Sony Ericsson K750i te installeren?? :confused:

Of misschien het besturingssysteem van de k800 op k750??

Mvg,
fr3z

Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet, kan dat allebij niet. Dat komt omdat de K800 en de K750 verschillende telefoons zijn. met andere hardware.

Je kan bvb wel W800 software en zo op je K750i zetten.

Het grote probleem zit hem in de resolutie van je telefoon. de k800 = 240x320 en de k750i is 176x220. Icoontjes en plaatsing van items in de programmatuur verbasterd hierdoor.

Wanneer de telefoons dezelfde resolutie hebben komende de volgende problemen. Is de hardware ondersteund door de software van een andere telefoon misschien heeft je ene telefoon wel bluetooth en de software die je erop wil zetten ondersteunt geen software.

Verder is vaak de camera en indien aanwezig de videochip het probleem. k800i is 3.2 megapixel. dan zit hier een videochip in. dat is al ik mij niet vergis al sinds de 2 megapixel of groter bereikt was. ga zo maar door. Waarom zou je software willen switchen

en als je thema's voor je telefoon zoekt moet je me maar ff PMen er zijn sites genoeg

Er zijn overigens wel diverse thema's voor de 750i te krijgen. en je kan je k800 thema omzetten met een programma bepaald programma en wat tijd. Ook hier kan mee me over pmen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan