K8V-X SE drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

d0mzy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Hey,

Ik heb een nieuw moederkaart gekocht een jaartje of 2 geleden.
Nu ben ik jammer genoeg de cd kwijt en de computer was gecrasht.
(Bleef opnieuw opstarten)
XP er op nieuw opgezet, alles bleek te werken.
Wil ik via een router + antenne ( usb-ding in je pc die internet ontvangt ) op internet, lukt dat niet .. moet nieuwere versie windows xp hebben.

Nou kan het zijn dat het aan de drivers ligt, er is namelijk nog geen driver voor USB.
Zijn deze legaal te downloaden?

Thnx, d0mzy.:mad:

Heb je wel winxp sp 2 geinstalleerd want daar zitten je usb drivers bij in.
Maar vermoed dat je de software voor netwerk adapter niet hebt geinstalleerd kun je downloaden op de site van de fabrikant of zitten er op cd bij.

Heb je wel winxp sp 2 geinstalleerd want daar zitten je usb drivers bij in.
Maar vermoed dat je de software voor netwerk adapter niet hebt geinstalleerd kun je downloaden op de site van de fabrikant of zitten er op cd bij.

ehehee. Die melding krijg ik juist wanneer ik die software wil installeren. En nee, het is een oude XP-CD-Rom. Zonder SP2. Voor de crash was hij wel SP2. GeÜpload, misschien.

Wacht, hoe moet ik die uploaden zonder internet?

De drivers voor je moederbord downloaden en met de netwerkadapter die op je moederbord zit even een kabel in pluggen ( cat5 ) en dan in je router pluggen en je hebt misschien internet via een vaste verbinding.
Is dit niet het geval dan zul je even bij de buren of een goede kennis de drivers moeten downloaden voor je moederbord, deze op cd zetten en daarna installeren om een vaste internetverbinding op te zetten.

Goede leer voor de volgendre keer eerst zorgen dat je alle drivers hebt voor je tot een nieuwe installatie over gaat.

Ik waardeer wat je doet.
Fout no2. Ik duw net een usb in mijn computer die het niet doet ( ik zit op een laptop + draadloos internet ) waarvan ik een usb driver updater van een site heb, doet ie het gewoon.
wil ik het toetsenbord erin zetten want die doet het niet vliegt de muis er ook uit

Nou reset ik de computer vind ie geen usb meer. Help?

WINXP zonder sp 2 ondersteund geen usb je gewoon een driver van de site gehaald voor desbetreffende usb stick je zult moeten zorgen dat je eerst alle drivers installeerd en dan updaten naar service pack 2.
Toestenbord met usb aansluiting?

WINXP zonder sp 2 ondersteund geen usb je gewoon een driver van de site gehaald voor desbetreffende usb stick je zult moeten zorgen dat je eerst alle drivers installeerd en dan updaten naar service pack 2.
Toestenbord met usb aansluiting?

zo'n rond ding, lijkt me geen usb. en de muis zit met een hub ook in een rond gat. Waarom kon ik dan eerst wel in de usb kijken en daarna niet meer?
Misschien kwam het omdat ik het doel van een installatie van een driver onderbrak, (reset) dat hij geen usb meer herkent?

Hey, en wat als ik het nou eens op CD zet. Laat mij maar even checken of dat wel werkt ;)

Probeer eens even de drivers te installeren die je nodig hebt, en gooi eens even de spanning van je pc door de stekker er even uit te halen en probeer dan eens of je muis en toetsenbord het weer doen.

Probeer eens even de drivers te installeren die je nodig hebt, en gooi eens even de spanning van je pc door de stekker er even uit te halen en probeer dan eens of je muis en toetsenbord het weer doen.

Ik ben blijkbaar niet duidelijk geweest.
Toetsenbord doet het niet, ik haal stekkers los en duw ze er goed in,
ik reset de computer.
Daarna doen de USB-poorten het niet meer. Ohja, hoe moet ik dingen op CD zetten. Nero?

Bestanden downloaden en je kunt ze met nero op cd zetten.
Je zou eens systeemherstel uit kunnen voeren .

Laatst bewerkt:
Zal ik meteen doen. Als er een herstelpunt is dan ;)
Ohja is Sonic RecordNow! ook goed?

Als je de drivers maar op cd kunt zetten maakt niet uit met welk programma.

Als je de drivers maar op cd kunt zetten maakt niet uit met welk programma.

Ben vergeten hoe ik systeemherstel doe. Sorry. :P Maar daarom zit ik op helpmij toch? Dat aardige mensen me verder kunnen helpen. Ik moet trouwens even een multisessieschijf zoeken om te branden.

Als je nou gewoon sp2 en sp3 download op een andere pc die wel internet heb dan brand je die 2 sps op een cd en instaleer je ze op je pc.

Dan moet alles werken.

Als je nou gewoon sp2 en sp3 download op een andere pc die wel internet heb dan brand je die 2 sps op een cd en instaleer je ze op je pc.

Dan moet alles werken.

Maar het punt is dat ik geen SP2 nodig heb. Volgens de installatie CD is dit hetgeen wat ik moet hebben

SP1 HotFix KB822603

maar laat mij maar even de CD branden, en kijken of het dan wel werkt.

Gewoon je moederbord drivers eerst op cd zetten en installeren en dan moet je gewoon even windows update uitvoeren

Gewoon je moederbord drivers eerst op cd zetten en installeren en dan moet je gewoon even windows update uitvoeren

Ik weet het. Alleen mijn laptop-cd D:/ wil niet meer open. Ik ga hem even opnieuw opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan