K8V-X SE drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet het. Alleen mijn laptop-cd D:/ wil niet meer open. Ik ga hem even opnieuw opstarten.

Prima. Ik ga nu de CD in de computer doen en dan kijken of ik ze kaninstalleren. Ik meld wel als het niet lukt.

Bedankt!

Ik selecteerde de bovenste, en toen zei hij : Install SP1 en ik denk maar die heb ik toch?
Systeemherstel naar de datum waarop ik hem heb gemaakt. Dit klopt niet meer!

Ik heb nu de 2e gedaan die deed hij wel, ik zal wel eens kijken nu ...

Maar het punt is dat ik geen SP2 nodig heb. Volgens de installatie CD is dit hetgeen wat ik moet hebben

SP1 HotFix KB822603

maar laat mij maar even de CD branden, en kijken of het dan wel werkt.

Om fatsoenlijk met USB te kunnen werken heb je XP SP2 nodig

Ron

Om fatsoenlijk met USB te kunnen werken heb je XP SP2 nodig

Ron

Ahaa , oke. Die kan ik dus niet downloaden want het is een kast met monitor en de router staat dus beneden. In ieder geval, de USB kan ik niet installeren. Wil ik dat doen krijg ik een foutmelding dat ik geen SP1 heb. Grrr!

JE SNAPT HET NIET!
Als ik een computer opnieuw opstart, helemaal!
DAN IS HET TOCH SP1!
Deze computer is facking 6 jaar oud of iets. Nooit problemen.
Het ligt aan die drivers of er klopt iets niet goed!

Heb je alle drivers voor je moederbord al geinstalleerd?
Zo ja probeer dan windows te updaten dmv een cat 5 netwerkkabel aan te sluiten vanaf je pc naar de router.

JE SNAPT HET NIET!
Als ik een computer opnieuw opstart, helemaal!
DAN IS HET TOCH SP1!
Deze computer is facking 6 jaar oud of iets. Nooit problemen.
Het ligt aan die drivers of er klopt iets niet goed!

Ik adviseer je rustig te blijven:). Volgens mij is er een communicatiestoornis, en helaas moet ik zeggen dat die storing bij jou zit.

SP1 is Servicepack 1 en is een uitbreiding op je Windows XP
SP2 is servicepack 2 en is een uitbreiding op Windows XP met SP1

Als je geen SP2 hebt geinstalleerd wordt USB NIET herkend!

Je zult dus altijd SP2 moeten installeren en derhalve het eerder gegeven advies deze te downloaden en op cd te zetten moeten opvolgen. Op welke PC je dat doet is niet belangrijk, mogelijkerwijs is er wel iemand in je vrienden- en/of kennissenkring die SP2 al op cd heeft staan en kan je deze lenen.

Als ik er nooit iets op de computer zet kan er onmogelijk een sp2 op zitten.

Maar hoe dan ook, VRAAG OPGELOST!

Ik heb op de C:/ schijf Vista Ultimate er op gegooid. Nu heb ik wel internet. :thumb:

Hartstikke bedankt voor jullie moeite, en sorry voor de stoornis! :D

Mooi maar je vraag is niet opgelost want je hebt Vista nu geinstalleerd, en het ging om windowsxp volgens mij.
Maar als jij er tevreden mee bent ok.

Mooi maar je vraag is niet opgelost want je hebt Vista nu geinstalleerd, en het ging om windowsxp volgens mij.
Maar als jij er tevreden mee bent ok.

Als ik XP er op nieuw op gooi en ik doe niks speciaals heb ik kans dat de USB het weer doen. Dit doe ik liever niet. Probleem kan ik dus misschien wel zelf oplossen, maar daar heb ik nou geen zin meer in. Dankjewel, nogmaals.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan