Ka dit komen door update

Status
Niet open voor verdere reacties.

pigmaat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2003
Ik draai op het moment met een illegale xp pro.

Kan ik deze nu normaal update`n.

De vorige keer dat ik dit deed wilde de computer niet meer opstarten . Heeft dit aan de update gelegen of is dit toeval geweest.???

Misschien domme vraag maar hoop op serieuze antwoorden

groet

Geen domme vraag, maar hulp op illegale software wordt op dit forum niet op prijs gesteld. Lees de handleiding.

Groetjes,
Bennie

@ Bennie, je haalt me de woorden uit de mond ;)

Laatst bewerkt:
Wat is waarheid..........
Ik heb een legale versie maar sinds de afgelopen update draait mijn pc ding ontzettend beroerd en zit ik een minuut te wachten voordat er actie komt na een klik. Het Service pack zit er weer in.
Dit was dus de reactie op je update vraag :cool:

Los maar ff zelf op. Illegaal is goedkoop maar dan moet je ook je problemen maar zelf oplossen.

Ik wordt echt doodmoe van dit soort opmerkingen.
Laten we nou AUB een beetje eerlijk blijven.
Voordat we het weten zitten we hier in een vette discussie over wat wel en niet mag.
Ik weet maar 1 ding. Een 120gb pc krijgt een doorsnee mens echt niet vol met gekocht spul om de doodeenvoudige reden dat het geld al met het 2e goede programma op is.

AMEN

Als we niemand meer hielpen die niet legale software heeft kan helpmij net zo goed dicht gaan.

Zucht...........eindelijk iemand die eerlijk is!!!!!!!!!

Kan toeval zijn geweest, want bij ms is de updatemachine soms ook niet helemaal in orde.
Wat ook weleens helpen wil is de tijdelijke bestanden te verwijderen en het opnieuw proberen.

Updaten met een illegale windowsversie gaat alleen als de updatesite jouw serienr. niet op een blacklist heeft staan.(er missen er nog veel)

Mocht het geval zijn dat jouw regcode als illegaal word herkent, dan kun je geen update data downloaden.

Het moet bij jouw dus een andere reden zijn geweest.
Probeer nogmaals met alle temps leeg.(ik weet, is voor smallband niet meer te doen tegenwoordig, maar het kan niet anders)

Huisregels:
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),

Over het updaten: sommige versies wel, anderen niet. Officieel niet, maar ik ken versies waar het wel lukt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan