Kaarsvet verwijderen van LCD scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

roccanjer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2005
Eén van de kinderen heeft een beetje te hard een waxinelichtje uitgeblazen waardoor er enkele spatten vloeibaar kaarsvet op het LCD scherm van mijn laptop is terechtgekomen. Hoe krijg ik dit eraf. Ik durf het niet eraf te schrapen omdat ik bang ben het tere scherm te beschadigen. Wie heeft hier ervaring mee?

Heel voorzichtig verwarmen met een haardroger (niet te dichtbij , je kan het uit proberen op een plaatje glas ) en vetvrije watten om het af te nemen
Erna met een beeldscherm reiniger om de waas er af te halen In de betere PC Boer zaak te koop!!

Hi,

Punt 1, groffe fout uwentwege. NOOIT, eten, drank, kaarslicht bij een pc zetten. Ik ben een roker, maar bij de pc wordt er nooit gerookt.

Je kan proberen,maar dan heel voorzichtig, met een haardroger een beetje te verwarmen. Maar het kwaad is geschied. Je zal altijd een vlek blijven behouden, denk ik. Nu ja dit is mijn mening.

Punt 1 geen groffe fout
ongeluk zit ik een klein hoekje !
Punt twee
Ik rook me gek boven mijn laptop
Punt drie
nog effe en we mogen niks meer
Punt 4
Gewoon schoonmaken niks aan de hand.

Grt

Geplaatst door Dick1
Punt 1 geen groffe fout
ongeluk zit ik een klein hoekje !
Punt twee
Ik rook me gek boven mijn laptop
Punt drie
nog effe en we mogen niks meer
Punt 4
Gewoon schoonmaken niks aan de hand.

Grt

Nu ja, als je er zo over denkt, waarom stel de dan de vraag hoe je kaarsvet moet verwijderen. Ik leg hier de nadruk op punt 4

ik stel helemaal geen vraag
ik geef antwoord op jouw antwoord

en punt 4 wordt goed uitgelegt door bandit
dus gewoon schoonmaken zoals hij zegt
en het komt goed.

Grt

Geplaatst door roccanjer
Eén van de kinderen heeft een beetje te hard een waxinelichtje uitgeblazen waardoor er enkele spatten vloeibaar kaarsvet op het LCD scherm van mijn laptop is terechtgekomen. Hoe krijg ik dit eraf. Ik durf het niet eraf te schrapen omdat ik bang ben het tere scherm te beschadigen. Wie heeft hier ervaring mee?

Dit was toch je vraag.
Bandit en ik hebben hierop geantwoord.
Met agressieve antwoorden, daar kan ik niet inkomen. Voor mij : Case Closed.

Punt 1

Leer eerst eens te lezen
ik heb GEEN vraag gesteld !!

ik reageer alleen op jou vraag

Punt 2

ik reageer niet agressief ik reageer gewoon op
jou antwoordt.

Grt
Dick

Beeldscherm schoongemaakt

Mijn vrouw heeft zich er aan gewaagd en door heel voorzichtig - laagje voor laagje - het kaarsvet eraf te krabben is het zonder sporen schoon geworden.
Pffff...

Mmm, deze post bracht wel wat gekibbel teweeg!
Ik moet ook wel zeggen dat ik de reactie van vanzwam wel erg verwijtend vond : "groffe fout uwentwege". Vond ik niet fijn om te horen. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Uiteraard mag vanzwam daar anders over denken.

Leuk om te horen dat het is gelukt.
Zo zie je maar het valt allemaal wel mee.

Grt,
Dick

Re: Beeldscherm schoongemaakt

Geplaatst door roccanjer
Mijn vrouw heeft zich er aan gewaagd en door heel voorzichtig - laagje voor laagje - het kaarsvet eraf te krabben is het zonder sporen schoon geworden.
Pffff...

Mmm, deze post bracht wel wat gekibbel teweeg!
Ik moet ook wel zeggen dat ik de reactie van vanzwam wel erg verwijtend vond : "groffe fout uwentwege". Vond ik niet fijn om te horen. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Uiteraard mag vanzwam daar anders over denken.

Ok hierbij mijn verontschuldiging. Maar het is bij zo, mijn PC is mijn heiligdom. Ik heb niet veel anders dan mij PC. Dus ik ben altijd zeer voorzichtig. Nogmaals sorry voor de misschien grove uitspraak.:o

Iedereen bedankt voor het meedenken en ja ik ben nu nog voorzichtiger geworden. En vanzwam, sportief van je. Ik waardeer je reactie.
;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan